بارسلونا با جدیت تمام به دنبال لائوتارو مارتینز

بارسلونا با جدیت تمام به دنبال لائوتارو مارتینز

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته های اخیر سران باشگاه بارسلونا با جدیت بیشتری عملکرد لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی و 22 ساله اینترمیلان را زیرذره بین گرفته اند و در طول این فصل بارها استعدادیابهای بارسا عملکرد این بازیکن جوان در باشگاه اینتر و تیم ملی آرژانتین را از نزدیک دنبال کرده اند.

به گزارش فوتبالی، بارسایی ها او را گزینه ایده آلی با درنظر داشتن سبک فوتبالی شان می دانند و معتقدند که مارتینز می تواند جانشین ایده آلی برای لوئیس سوارز باشد. حتی اگر سوارز فعلا به حضورش در بارسا و دنیای فوتبال ادامه دهد هم بارسایی ها دست از تلاش برای خریدن لائوتارو نخواهند کشید.

آنها لائوتارو مارتینز را بازیکنی توانا، جنگجو و گلزن می دانند و خود مسی هم از بازی در کنار هموطنش لذت خواهد برد و دراین فصل از نزدیک به تماشای بازیهای او چه با پیراهن اینتر و چه با پیراهن تیم ملی آرژآنتین نشسته است.

روزنامه آ.اس چاپ مادرید اخیرا در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که بارسایی ها به دنبال یک مهاجم 20 تا 26 ساله و با قیمت مناسب هستند. چرا که معتقدند که حاضر نیستند که هزینه بالایی را برای خرید بازیکن مدنظرشان بپردازند.لائوتارو از هرنظر گزینه ایده آلی برای بارسایی ها به نظر می رسد؛ هرچند که درخشش او درترکیب اینتر احتمالا باعث افزایش قیمتش خواهد شد. در حال حاضر بارسایی ها در تلاش هستند تا راه را برای انتقال این بازیکن آرژآنتینی به رختکن تیمشان هموار کنند.

لائوتارو مارتینز در بازی بارسلونا- اینتر در لیگ قهرمانان اروپا هم خوش درخشید و عملکرد حیرت آوری را به نمایش گذاشت و در پایان آن بازی، تعدادی از مربیان بارسلونا دوباره از نزدیک به تماشای بازیهای او نشستند. البته او تنها بازیکن مدنظر بارسایی ها نیست ولی یکی از جذاب ترین اولویتهای این تیم به حساب می آید. او در بازیهای تیمش مقابل بارسلونا، دورتموند و یوونتوس گلزنی کرده و حالا بارسایی ها با جدیت به مراتب بیشتری عزمشان را برای خرید او جزم کرده اند.

6363