خرافات عجیب لائوتارو مارتینز قبل از آغاز بازیها

خرافات عجیب لائوتارو مارتینز قبل از آغاز بازیها

پایگاه خبری فوتبالی - لائوتارو مارتینز مهاجم 22 ساله و آرژآنتینی باشگاه اینترمیلان این روزها حسابی زیرذره بین تیمهای بزرگ اروپایی قرار دارد. سران باشگاه اینتر هم به همین خاطر اخیرا در تلاش هستند تا قرارداداو را تمدید کرده و رقم ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش را افزایش دهند.

به گزارش فوتبالی، البته این روزها لائوتارو تمام تمرکزش را برروی مصاف با بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار داده. او باید مقابل بارسایی به میدان برود که لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای اش، لائوتارو را گزینه ایده آلی برای جایگزینی او در نوکمپ می داند.

سوارز اخیرا در صحبتهایی گفته بود که سران باشگاه بارسلونا باید به دنبال مهاجم جوانی باشند تا زمانی که او تیم کاتالان را ترک کرد بتوانند این بازیکن جوان را جانشینش کنند و دربین جوانان مدنظرش از لائوتارو مارتینز هم نام برده است. دراین میان لائوتارو هم مثل بسیاری از ستاره های دنیای فوتبال، قواعد و قوانین خاص خودش را برای ورود به زمین چمن در آغاز بازیها دارد که به نحوی، یک نوع خرافات تلقی می شود. در تمرینات وارم آپ قبل از بازی بارسلونا مقابل اینتر در دور گروهی در نوکمپ، این موضوع را شاهد بودیم. لائوتارو دقیقا قبل از ورود به زمین، سه گام متوالی برداشت و معتقد است که این کار برایش خوش یمنی می آورد.

البته دنیای فوتبال مملو  از این اعتقادات خرافاتی است و لائوتاروی 22 ساله هم از این قاعده مستثنی نیست. 

او بازیکنی است که بارسایی ها او را زیر ذره بین دارند و خود لائوتارو هم بارسا اعلام کرده که بازی کردن در کنار مسی آرزوی اوست و در تیم ملی آرژانتین سابقه قرار گرفتن کنار لئو مسی را دارد.

اینتری ها چندی پیش قرارداد لائوتارو را تا سال 2023 و با بند جدایی زودهنگام 111 میلیون یورو تمدید کرده بودند ولی با توجه به اینکه می دانند که تیمهای بزرگی از جمله بارسا به دنبال جذبش هستند، حالا می کوشند تا قرارداد او را تمدید کرده و این رقم را افزایش دهند و درهمین راستا مذاکراتی را با آلبرتو یاکه مدیربرنامه های مارتینز آغاز کرده اند. اما لائوتارو فعلا با اعلام وفاداری به اینتر تمرکزش را برروی فوتبالش قرار داده و البته نیم نگاهی هم به اخبار و پیشنهادات دارد.

6363