ونگر: چه شد که هنوز به دنیای مربیگری برنگشته ام؟

ونگر: چه شد که هنوز به دنیای مربیگری برنگشته ام؟

پایگاه خبری فوتبالی- آرسن ونگر سرمربی سابق باشگاه آرسنال روز سه شنبه 70 ساله شد. او که اخیرا به توکیوی ژاپن سفر کرده بود، اعلام کرد که آماده است تا به دنیای مربیگری بازگردد و در عین حال اعلام کرد که چه شده که هنوز نتوانسته به دنیای مربیگری بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، ونگر گفت:« اگر هنوز به دنیای مربیگری بازنگشته ام، به خاطر مشکلات سلامتی است که در خانواده ام پیش آمد.» او که 22 سال هدایت آرسنال را در دست داشت و در تابستان سال 2018 از این تیم جدا شد ادامه داد:« من پیشنهاداتی از سراسر دنیا دریافت کردم. اما به خاطر مشکلاتی که در مورد سلامت خانواده ام ایجاد شده بود به همه این پیشنهادات پاسخ منفی دادم. چون واقعا نمی توانستم و نمی خواستم این پیشنهادات را بپذیرم.»

این روزها صحبتهایی درمورد احتمال حضور آرسن ونگر روی نیمکت مربیگری تیم ملی ژاپن به گوش می رسد. خود او دراین رابطه گفته:« دوست دارم در ژاپن حضور داشته باشم. به همین خاطر هیچ احتمالی را رد نمی کنم.» او در مورد دلتنگی اش برای مربیگری در لیگ انگلیس گفت:« دلم برای بازیهای زیر باران درمقابل استوک و بولتون تنگ شده. من از بخشی از فرانسه هستم که آب و هوایی اینچنینی دارد. از درارتباط بودن با مردم خوشم می آید. دوست دارم احساساتم را با مردم به اشتراک بگذارم و در برد و باخت کنارشان باشم. دلم حتی برای فشارهای مسابقات هم تنگ شده است.»

ونگر در مورد پیشنهاداتی که به آنها پاسخ منفی داده گفت:« من بارها پیشنهادسرمربیگری تیم ملی فرانسه را رد کردم. اما راستش هدایت تیمهای باشگاهی را ترجیح می دهم. »

این سرمربی فرانسوی درمورد چیزهایی که دلتنگشان نیست گفت:« دلم برای جمع بندی های کلی ونسنجیده ای که در پایان هر بازی انجام می شود تنگ نشده. در بیست سال اخیر دیدگاه ها نسبت به فوتبال و مالکان باشگاه ها تغییرات زیادی داشته اند.»

6363