بهتاش فریبا: مدت‌ها بود استقلال چهار گل نزده بود

بهتاش فریبا: مدت‌ها بود استقلال چهار گل نزده بود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال مقابل سایپا عملکرد عالی را به نمایش گذاشت و به پیروزی پرگل رسید؛ مدت‌ها بود این تیم نتوانسته بود چهار گل به حریفان خود بزند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، بهتاش فریبا اظهار داشت: تنها نقطه تاریک بازی استقلال و سایپا مصدومیت «داریوش شجاعیان» بود که گفته می‌شود از ناحیه رباط صلیبی پا دچار مصدومیت ِشده است و مدت‌ها نمی‌تواند برای استقلال به میدان رود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در این مسابقه با سیستم ۲-۵-۳ به میدان رفت و فکر می‌کنم با توجه به بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد (آندره‌آ) استراماچونی بهترین و منطقی‌ترین تاکتیک را انتخاب کرده است.

فریبا تصریح کرد: استقلال باید حواسش به دفاع تیمی باشد.آبی‌پوشان در بازی با سایپا پنج فرصت گلزنی به حریف دادند که این اتفاق خوبی نیست.

وی تاکید کرد: اگر فرصت‌های گلزنی که استقلال در بازی با سایپا به حریف داد به تیم‌هایی همچون تراکتور، شهرخودرو و سپاهان بدهد آنها به سادگی از کنار آن عبور نخواهند کرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگر استقلال بتواند روند فعلی را ادامه دهد به طور حتم این شانس را خواهد داشت در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

7413