گله گذاری ویدال : وقتی آماده ای، سخت است نیمکت نشین باشی

گله گذاری ویدال : وقتی آماده ای، سخت است نیمکت نشین باشی

پایگاه خبری فوتبالی- آرتورو ویدال بازیکن شیلیایی بارسلونا در گفتگو با فاکس سپورتس شیلی در مورد نیمکت نشینی های اخیرش در باشگاه کاتالان صحبت کرده و از این بابت ابراز ناراحتی و دلخوری کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، ویدال با این گفتگو از سرمربی تیمش خواسته تا بیشتر به او بها داده و او را در ترکیب اصلی قرار دهد. بلافاصله بعد از اتمام بازی بارسلونا مقابل اسلاویا پراگ،  ویدال یکی از معدود بازیکنانی بود که با خبرنگاران به گفتگو پرداخت. در جریان این بازی، بوسکتس به خاطر گرفتگی عضله دوقلوی پایش تعویض شد و ویدال به جای او وارد زمین شد و  تنها 15 دقیقه بازی کرد. 

ویدال در صحبتهایی دراین رابطه ابراز حسرت کرد که نمی تواند از فرصتهای بیشتری برای حضور در زمین بهره ببرد:« خیلی ناراحتم که دراین بازی از ابتدا به زمین نرفتم. ولی در نهایت در دیداری که کار برایمان گره خورده بود به پیروزی رسیدیم. این تصمیمی تکنیکی است ولی سخت است که وقتی از نظر فیزیکی و فوتبالی آماده هستی، در ترکیب اصلی قرار نگیری. هرزمان هم که برای بارسا بازی کردم، به بهترین نحو ممکن کارم را انجام دادم.»

این بازیکن شیلیایی امیدوار است که در بازیهای آتی فرصت بیشتری برای حضور در زمین بیابد:« من به شدت به تلاشم ادامه خواهم داد تا بتوانم به ترکیب اصلی بازگردم.» او هم به سان ترشتگن با انتقاد از عملکرد بارسا دراین بازی گفت:« از جمله دلایل اصلی عملکرد گروهی بد بارسا دراین بازی میتوان به عدم تمرکز یا درست انجام ندادن کارها اشاره کرد.»

ویدال دراین فصل تنها 209 دقیقه برای بارسا بازی کرده است که 51 دقیقه در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بوده؛ او 14 دقیقه مقابل اسلاویا پراگ به میدان رفت و 37 دقیقه هم مقابل اینترمیلان بازی کرده بود.

6363