پیش بینی ویدال از قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا

پیش بینی ویدال از قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - آرتورو ویدال در یک ویدیو درباره این که کدام تیم قهرمان این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می شود، پیش بینی کرد.

به گزارش فوتبالی ، دور رفت از بازی های مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شده است و اکنون باید دید که در بازی های برگشت چه اتفاقاتی می افتد. شرایط در بازی های رفت به شکلی پیش رفته که یا بازی ها مساوی شده و یا این که تیم ها نتوانسته اند پیروزی های قاطع و یک طرفه ای به دست بیاورند و به همین جهت حالا همه چیز در بازی برگشت مشخص خواهد شد.

آرتورو ویدال، هافبک اهل کشور شیلی که سابقه بازی در تیم های بارسلونا، بایرن مونیخ، یوونتوس و بایرلورکوزن را در کارنامه حرفه ای خود دارد، در ویدیویی که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است، پیش بینی کرده است که بارسلونا در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی می رسد.

پیش بینی ویدال به این شکل است که منچسترسیتی و بایرن مونیخ در نیمه نهایی با هم روبرو می شوند و بایرن مونیخ راهی فینال می شود. در نیمه نهایی دیگر هم بارسلونا و اتلتیکو مادرید با هم روبرو می شوند و بارسلونا به فینال می رسد و در نهایت در فینال بارسلونا موفق می شود بایرن مونیخ را شکست بدهد و به قهرمانی برسد.

1470