نامجومطلق: تیم استراماچونی به یک بازیکن متکی نیست

نامجومطلق: تیم استراماچونی به یک بازیکن متکی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید با وجود پیروزی ۴ گله این تیم برابر ساپیا، آبی‌های پایتخت نیاز به تقویت دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مجید نامجو مطلق درباره پیروزی استقلال برابر ساپیا اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم. استقلال در طول بازی عملکرد خوبی داشت و فوتبال خوبی بازی کرد. البته این تیم در بازی‌های قبلی هم که نتایج خوبی نگرفته بود، بازی‌های خوبی انجام می‌داد. استقلال از زمانی که استراماچونی آمده با سیستم سه دفاع مدرن بازی می‌کند که این مساله نیاز به زمان دارد تا تیم به هماهنگی لازم برسد و بازیکنان با وظایف خود درون زمین آشنا شوند.

وی افزود: استقلال ستاره ندارد اما این تیم با تاکتیک‌های سرمربی ایتالیایی‌اش، یک تیم واقعی است و به همین خاطر به یک بازیکن خاص متکی نیست. استقلال در شیوه جدید بازی خود، به بازیکنان وظایف خاصی را داده است به طوری که می‌دیدیم دانشگر به عنوان یک مدافع میانی در هجده قدم حریف حاضر می‌شد. با این حال استقلال با این شیوه توانسته بازی‌های خوبی به نمایش بگذارد و نیازمند زمان است تا روند خوب خود را ادامه بدهد.

نامجو مطلق با بیان اینکه استقلال نیازمند جذب بازیکن در برخی از پست‌ها است، گفت: با وجود اینکه استقلال امروز (دوشنبه) با چهار گل سایپا را شکست داد اما نباید از ضعف‌های این تیم چشم پوشی کنیم. استقلال اگر می‌خواهد با این سیستم بازی  کند، به یک بازیساز تمام عیار نیاز دارد تا در  میانه زمین توپ را به خوبی بچرخاند و برای مهاجمان فرصت گلزنی ایجاد کند البته این تیم در خط حمله هم باید بازیکنی را جذب کند که به عنوان یک مهاجم تمام عیار بتواند از فرصت‌های به وجود آمده گل بسازد. البته اگر استقلال بازیکنی مثل پژمان منتظری را داشت قطعا می‌توانست درون زمین تیم را رهبری کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه استقلال با ۴ گل سایپا را شکست داد اما نباید این موضوع را به خاطر ضعف سایپا بدانیم. اگر استقلال ۴ گل زد به خاطر قدرت خودش بود. سایپا تیم بسیار خوب و جوانی است و قطعا می‌تواند در آینده روند خوبی را داشته باشد.