توخل: در حال کشتن بازیکنانمان هستیم

توخل: در حال کشتن بازیکنانمان هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن به شدت نگران مصدومیت بازیکنانش است. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، او معتقد است که فشردگی برنامه بازیهای فوتبال، باعث مصدومیت پی در پی بازیکنانش می شود. پاری سن ژرمن روز جمعه از سری بازیهای این هفته لیگ یک فرانسه به مصاف نیس خواهد رفت و توماس توخل در این بازی نیمار و ادریسا گویه را در اختیار نخواهد داشت؛ چرا که این دوستاره در وقفه بازیهای ملی و در هنگام بازی برای تیمهای ملی برزیل و سنگال مصدوم شدند. 

حالا توخل در صحبتهایی دراین باره گفته:« ما در حال کشتن فوتبالیستها هستیم. رقابتهای فراوانی در جریان است و بازیهای دوستانه بی شماری برگزار می شود. بازیهای بیش از حد زیادی برای یک تعداد بازیکن مشخص درنظر گرفته می شود؛ آن هم در شرایطی که آنها فرصت بازیابی ندارند. ما همیشه درحال رقابت کردن هستیم.»

نیمار در جریان دیدار دوستانه تیم ملی برزیل مقابل نیجریه از ناحیه عضله دو سرران پای چپش مصدوم شد و برای یک ماه از میادین به دور خواهد بود. گویه هم بعد از مصدومیت در دیدار اخیر تیم ملی سنگال برای ده روزی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. در طول این فصل توخل مصدمان زیادی در رختکن تیمش داشته و همین به شدت باعث نگرانی او شده است.

البته او دراین کنفرانس خبری اعلام کرد که کیلیان امباپه بعد از رهایی از بند مصدومیتش می تواند دوباره در اوج فوتبالش را دنبال کند:« ولی نمی دانم که آیا قادر خواهم بود که در بازی با نیس امباپه را درترکیب اصلی قرار دهم یاخیر.»

بخش بعدی صحبتهای توخل درمورد آینده ادینسون کاوانی درتیم پاریسی بود:«قرارداد کاوانی در پایان این فصل تمام خواهد شدولی الان خیلی زود است بخواهیم درمورد ماجرای قرارداد او اظهار نظر کنیم. فقط می توانم بگویم که من درطول این فصل 100% روی کاوانی حساب بازخواهم کرد. او بهترین گلزن تاریخ باشگاه و یکی از کاپیتانهای ماست و بازیکن خیلی مهمی برای ما به شمار می رود.»

6363