توخل شایعه نارضایتی خود از کاوانی را تکذیب کرد

توخل شایعه نارضایتی خود از کاوانی را تکذیب کرد

سایت رسمی فوتبالی - توماس توخل شایعات مربوط به نارضایتی خود از ادینسون کاوانی را که دلیل تعویض او در دیدار با لیورپول بود را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی پاری سن ژرمن در دیدار برابر لیورپول در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان زمانی که این تیم با نتیجه 2 - 1 عقب بود، ادینسون کاوانی را از زمین بازی بیرون کشید. کیلیان امباپه دقایقی بعد گل تساوی بخش تیم پاریسی را به ثمر رساند اما ضربه زیبای روبرتو فیرمنیو در دقایق تلف شده باعث شد که پی اس جی بازی را با نتیجه 3 - 2 به سرخپوشان لیورپول واگذار کند. سرمربی آلمانی در دفاع از تصمیم خود برای تعویض مدعی شد که دلیل تاکتیکی پشت این تصمیم بود و مشکلی بین او و کاوانی وجود ندارد. او به خبرنگاران گفت: " کاوانی بهترین مهاجم تیم ماست. او تمام مدت در اختیار تیم است. اما در بازی شرایط سخت بود چون ما از نظر دفاع ضعیف بودیم. در طول بازی سیستم را تغییر دادیم اما این ربطی به او نداشت. من از او عصبانی نیستم. به کاوانی اعتماد کامل دارم چون همیشه در فکر کمک به تیم است. به همین دلیل مشکلی با او ندارم. "

کاوانی شب ناامید کننده ای را در آنفیلد پشت سر گذاشت اما روز یکشنبه در دیدار برابر رن در رقابت های لیگ فرانسه به میدان خواهد رفت. او تا این جای فصل یک گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رسانده است.