ستاره نروژی: با رئال مادرید تماس دارم و از من راضی هستند

ستاره نروژی: با رئال مادرید تماس دارم و از من راضی هستند

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اودگارد، ستاره نروژی رئال مادرید، که به صورت قرضی در رئال سوسیه داد حضور دارد، مدعی شده که با مدیران تیم خود در تماس است و آنها از عملکرد او رضایت دارند. 

به گزارش فوتبالی، مارتین اودگارد در فصل 20 - 2019 بازیکن قرضی رئال سوسیه داد است و نمایش خوبی در این تیم داشته و به نظر می رسد که مدیران رئال مادرید نیز از نزدیک عملکرد این بازیکن را زیر نظر دارند. هافبک نروژی از ارتباط خود با باشگاه رئال مادرید صحبت کرده و گفته که مدیران این تیم بابت نمایش خوبی که در فصل جدید داشته به او تبریک گفته اند. او در گفتگو با یورو اسپرت نروژ اظهار داشت: " با رئال مادرید در ارتباط هستم و گاهی برای من می نویسند که چطور شرایط من را در نظر دارند. آنها در این فصل به من تبریک گفته اند و از آغاز خوبی که در لیگ و نمایش مثبتی که داشته ام، تقدیر کردند. آنها به من گفتند که از عملکرد من رضایت دارند. "

اودگارد درباره قرارداد دو ساله قرضی خود با این تیم اهل ایالت باسک پیش از بازگشتن به سانتیاگو برنابئو گفت: " درست این است که به این قرارداد قرضی احترام بگذاریم. من در این تیم خوشحال هستم و بنابراین می خواهم در طول این دو سال تا پایان قرارداد اینجا بمانم. "

1070