ترکیب رئال مادرید و سوسیه داد مشخص شد؛ حضور غیرمنتظره اودگارد

ترکیب رئال مادرید و سوسیه داد مشخص شد؛ حضور غیرمنتظره اودگارد

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و رئال سوسیه داد مشخص شد. سفیدپوشان در اولین بازی فصل خود در ورزشگاه آنوئتا از مارتین اودگارد نروژی در ترکیب اصلی استفاده می کنند. بدین ترتیب مارتین در مقابل تیم سابق خود بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با این ترکیب به مصاف سوسیه داد می رود: کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مندی، کروس، مودریچ، اودگارد، وینیسیوس، رودریگو گوئس و بنزما.

ترکیب سوسیه داد هم برای بازی امشب بدین شرح است : رمیرو، آیهن، گوئوارا، لونورماند، گوروسابل، بارنچئا، آریتز، مرینو، پورتو، اویارزابال و ایساک.

غیبت هازارد و آسنسیو باعث شده تا دو بازیکن برزیلی یعنی رودریگو و وینیسیوس جونیور در ترکیب اصلی قرار بگیرند. از سویی اودگارد نروژی به عنوان مهمترین تازه وارد تیم در فصل جدید فیکس شده و جای کاسمیرو را در ترکیب گرفته است. رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل جدید را آغاز می کند. تیم زیدان به علت حضور در چمپیونزلیگ با یک هفته تاخیر مسابقات را آغاز می کند. فرلاند مندی فرانسوی دوباره به جای مارسلو در ترکیب قرار گرفته است و البته بدنه های فصل گذشته تیم همچون کورتوا، واران، راموس، مودریچ و بنزما همچنان جایگاه  خود را دارند. از سویی داوید سیلوا بر خلاف انتظارات در ترکیب سوسیه داد حضور ندارد و کار را از روی نیمکت آغاز می کند.

4125