ماجدی: باخت به ازبکستان مهم نبود

ماجدی: باخت به ازبکستان مهم نبود

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از فرهاد مجیدی، فرشاد ماجدی هم از سمت خود در تیم امید استعفاء کرد.


به گزارش فوتبالی، ماجدی در پاسخ به این سوال که آیا در حمایت از فرهاد مجیدی از سمت خود استعفاء کرد؟ گفت: من از تیم امید استعفاء کردم تا دست سرمربی جدید برای انتخاب دستیاران خود باز شود و به نظر من این یک تصمیم حرفه ای بود و همه چیز در نهایت احترام اتفاق افتاد. برای اجرای این تصمیم با دوستان در فدراسیون فوتبال صحبت کردم.

 

فرشاد ماجدی در خصوص علت جدایی فرهاد مجیدی از تیم امید گفت: فرهاد مجیدی با اعضای کمیته فنی اختلاف نظرهایی داشت که خودش به این نکته اشاره کرد و درست نیست من در اینباره صحبتی داشته باشم. تصمیم او از نظر من قابل احترام است.

 

مربی سابق تیم امید در پاسخ به این سوال که آیا تیم امید با چالش هایی که پشت سر گذاشت آیا شانس صعود به المپیک را دارد یا نه؟ گفت: چرا که نه. واقعیت این است که صعود سخت است اما غیر ممکن نیست. اما باید توجه داشت اکنون وقت استعداد یابی نیست. کادر فنی تیم امید باید هر چه سریعتر ترکیب اصلی خود را بشناسد و با نفرات اصلی تمرین کند. از سویی تیم باید بازی های دوستانه خوبی را پشت سر بگذاردو از همه مهمتر از سوی همه به خوبی حمایت شود. دراین صورت من به صعود تیم خوشبین هستم. این نگاه را فرهاد مجیدی هم داشت و معتقد بود تیم را به المپیک رهنمون خواهد کرد.

 

فرشاد ماجدی در خصوص چرایی باخت در برابر ازبکستان که در نهایت منجر به جدایی فرهاد مجیدی از تیم امید شد، گفت: واقعیت این است که ما در این بازی به دنبال کسب نتیجه نبودیم و بیشتر می خواستیم نقاط ضعف و قوت تیم را بشناسیم. نتیجه در بازی های دوستانه به واقع مهم نیست و اگر قرار باشد نتیجه در بازی های دوستانه مهم باشد دیگر دست مربی بسته می شود. اگر بازی های دوستانه نباشد مربی کجا باید پی به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببرد؟ ما دراین دو بازی متوجه شدیم که برخی از بازیکنان در حد و اندازه های تیم امید نیستند و نمی توانند در مسیر صعود کنار ما باشند. متاسفانه تنها درایران نتایجی که در بازی های دوستانه رقم می خورد مهم است. نتیجه گرایی در فوتبال پایه به فوتبال باشگاهی و ملی ما ضربه زده است در حالی که فلسفه فوتبال پایه باید چیز دیگری باشد. ما به خاطر یک نتیجه همه چیز را بهم می زنیم، در حالی که باید به دنبال ثبات در فوتبال و از همه مهمتر برنامه ریزی باشیم. با این حال تصمیم کمیته فنی از نگاه من قابل احترام است. زندگی مربیان پر از رفت و آمد است و من به شخصه برای کادر فنی جدید تیم امید آرزوی موفقیت می کنم و در نهایت امیدوارم تیم امید به المپیک صعود کند.



9697