ادعای روزنامه گل؛ بازیکنان تیم امید علیه فرهاد مجیدی

ادعای روزنامه گل؛ بازیکنان تیم امید علیه فرهاد مجیدی

پایگاه خبری فوتبالی – روزنامه گل روایت عجیبی از اتفاقات به وجود آمده در تیم امید داشته است.

این روزنامه که تعدد تیترهای امروزش درباره فرهاد مجیدی با واکنشهای مختلفی در فضای مجازی مواجه شده، در گزارشی انتقادی، به دوران حضور فرهاد مجیدی در تیم امید اشاره کرده و مسائلی را مطرح کرده که منتقدان مجیدی بارها و بارها روی آن مانور کرده بودند. بخش مهم این گزارش که تیتر یک روزنامه گل هم شده، درباره جلسه شاگردان مجیدی بعد از باخت سنگین به ازبکستان در دیدار تدارکاتی است.

به نوشته این روزنامه، بعد از دبل شکست مقابل ازبکستان، بزرگ‌ترهای تیم کنار هم جمع می‌شوند و نسبت به سرنوشت تیمشان با دست‌فرمانی که فرهاد مجیدی، می‌رود ابراز تردید می‌کند. کانون این نشست امید نورافکن کاپیتان و بزرگ‌تر تیم است. او گلایه‌های همبازیانش را می‌شنود و این در حالی است که خود او هم به‌شدت از این باخت سنگین سرخورده و نگران است. آن‌ها نگران آینده هستند و اینکه این تیم با این شرایط و با این شکل از هدایت قطعاً فرجام خوبی نخواهد داشت.

روایت‌ها بر این قرار است که اتفاقاً نورافکن هم سعی می‌کند این گلایه‌ها را به حمید استیلی منتقل کند تا در واقع صدای زنگ خطر را برای مدیر فنی تیم به صدا درآورد. حال دقیقاً مشخص نیست که آیا اعضای کادر فنی هم با این جمع از بازیکنان تیم امید نشستی داشته‌اند یا نه اما آن‌ها دیروز هم از فعل‌وانفعالات رخ‌داده در هدایت تیمشان استقبال کردند و جدایی فرهاد مجیدی را به فال نیک گرفتند.  

توضیح فوتبالی: فرهاد مجیدی در استوری اینستاگرامش به جلد امروز روزنامه گل واکنش نشان داده که ما بدون هیچ توضیح اضافی، آن را برایتان منتشر می‌کنیم.

1984