حمید استیلی؛ بازیکن کامروا، مربی ناکام

حمید استیلی؛ بازیکن کامروا، مربی ناکام

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی جدید تیم امید به عنوان مربی، کارنامه چندان درخشانی ندارد.

به گزارش فوتبالی، دقایقی قبل بود که فدراسیون فوتبال به صورت رسمی از انتخاب حمید استیلی به عنوان جانشین فرهاد مجیدی خبر داد. نکته جالب اینکه استیلی مثل مجیدی هر چقدر در مقام بازیگری، کارنامه قابل دفاعی دارد، به عنوان یک سرمربی نتوانسته هیچکدام از منتقدانش را راضی کند.

او سرمربیگری را با استیل آذین استارت زد که به دلیل کسب نتایج ضعیف در این تیم و حذف از جام حذفی، در سال 88 و توسط آجرلو مدیرعامل وقت استیل آذین از سرمربیگری این باشگاه کنار گذاشته شد. او در شاهین بوشهر هم دوران موفقی را نداشت و در 8 بازی، 2 برد، 3 مساوی و 3 باخت کسب کرد و توسط هیات مدیره این باشگاه اخراج شد که این موضوع واکنش مدیرعامل باشگاه را در پی داشت و او هم از سمت خود استعفا داد.

استیلی در پرسپولیس، فقط 15 بازی به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم نشست و 5 برد، 5 مساوی و 5 باخت در کارنامه او ثبت شده است تا جدایی یا بهتر بگوییم اخراج، نتیجه کار او در پرسپولیس باشد.

سرمربی جدید تیم امید، در سال 93 به عنوان سرمربی راه آهن انتخاب شد اما کارنامه او در این تیم هم قابل دفاع نبود. طبق آمار موجود در سایت ترانسفرمارکت، 10 باخت در 18 بازی حاصل کار سرمبیگری استیلی در راه آهن بوده است.

او مرداد 94 هم به عنوان سرمربی ملوان انتخاب شد که فقط در 3 بازی از 22 بازی، موفق به کسب برد شد و 10 تساوی و 9 باخت در کارنامه او دیده می شود.

استیلی با این کارنامه حالا قرار است تیم امید را به المپیک برساند. به نظر شما او می‌تواند از چنین ماموریتی، سربلند بیرون بیاید یا نه؟

1984