استیلی: فرهاد مجیدی دوست داشت شاهرودی و بختیاری زاده در تیم بمانند

استیلی: فرهاد مجیدی دوست داشت شاهرودی و بختیاری زاده در تیم بمانند

وب سایت رسمی فوتبالی- حمید استیلی گفت: شاهرودی و بختیاری زاده هیچ ناراحتی ای از من ندارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، حمید استیلی به دلخوری شاهرودی و بختیاری زاده واکنش نشان داد و اعلام کرد که او در انتخاب سرمربی تیم ملی امید نقشی نداشته است.

گفته ‌می ‌شود ‌بختياری ‌زاده ‌و ‌شاهرودی ‌از‌ شما ‌خيلی ‌ناراحتند ‌چون ‌از ‌آنها ‌برای ‌انتخاب‌ مربی ‌جديد ‌مشورت ‌نگرفتيد.
اول اینکه انتخاب سرمربی با نظر من نبوده و کمیته فنی تصمیم گرفته مربی تیم امید چه کسی باشد، در ثانی به هیچ عنوان چنین بحثی صحت ندارد و شاهرودی و بختیاری زاده هیچ ناراحتی ای از من ندارند. اتفاقاً در صحبتی که با این دو عزیز در روز پنج شنبه داشتیم از آنها خواستم به کارشان ادامه دهند اما این دو بازیکن سابق تیم ملی بنا به دلایلی شخصی ترجیح دادند دیگر در تیم امید نباشند. من دوست دارم از طرف خودم تشکر ویژه ای از آقایان بختیاری زاده و شاهرودی داشته باشم که در تمام مدتی که بودند همکاری بسیار خوبی با تیم امید داشتند و خالصانه و با همه وجود به تیم امید خدمت کردند و در پایان هم در فضایی کاملا دوستانه از تیم امید جدا شدند. ممکن است از آنجا که هنوز مدتی از قراردادشان باقی مانده در قسمت های دیگر از وجودشان استفاده شود.

‌‌‌فرهاد ‌مجيدی،‌شاهرودی‌ و ‌بختياری ‌زاده ‌را ‌نمی‌خواسته؟!

اصلا چنین چیزی نیست، اتفاقاً فرهاد مجیدی هر دو نفر را می خواست اما خود شاهرودی و بختیاری زاده به دلایلی ترجیح دادند در تیم امید نباشند.

‌‌دستياران ‌مجيدی ‌چه ‌کسانی ‌هستند؟‌
فرشاد ماجدی همراه یک مربی داخلی دیگر و یک مربی خارجی با نظر مجیدی به کادر فنی اضافه خواهند شد.

‌کميته ‌ملی ‌المپيك ‌سرمربی ‌جديد ‌را ‌تأييد‌ کرد؟

بله، ایشان هیچ مشکلی برای فعالیت در تیم امید ندارد.

‌‌‌ليست ‌جديد ‌تيم ‌اميد ‌را‌ مجيدی ‌انتخاب ‌کرده؟
بله.

‌‌‌گويا ‌قرار ‌است ‌با ‌تيم‌ملی ‌بزرگسالان ‌هم ‌بازی‌ دوستانه‌ای ‌داشته ‌باشيد؟

بله، روز پنج شنبه جلسه ای با حضور عواملی که قرار است با تیم امید همکاری داشته باشند داشتیم که بسیار خوب بود و آقای تاج با آقای ویلموتس هماهنگی کرده در تیرماه تیم امید بازی دوستانه ای با تیم بزرگسالان داشته باشد.

4344