مدیر برنامه دی یونگ: مبلغ فروش او به بارسلونا را دو برابر کردم!

مدیر برنامه دی یونگ: مبلغ فروش او به بارسلونا را دو برابر کردم!

سایت رسمی فوتبالی - حسن چتینکایا، مدیر برنامه سابق مدافع هلندی، می گوید که قیمت فروش فرنکی دی یونگ از آژاکس به بارسلونا را دو برابر کرده است. 

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی یونگ در ترکیب آژاکس در فصل گذشته نمایش خیره کننده ای داشت و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. او با امضای قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو از تیم هلندی جدا شده و به قهرمان اسپانیا پیوست. چتینکایا و آژاکس پیش از این با مدیر برنامه هایی روبرو بودند که بازیکنان این باشگاه را با قیمت های پایین به تیم های دیگر منتقل می کردد اما مارک اورمارس، مدیر فوتبال تیم هلندی، تصمیم جدی داشت که رکورد فروش 38 میلیون یورویی داوینسون سانچز به تاتنهام در سال 2017 را بشکند. مدیر برنامه دی یونگ مدعی شده که پس از اولین جلسه با اورمارس و ادوین فن درسار به آنها گفته که نباید دی یونگ را با قیمتی کمتر از 50 میلیون یورو به فروش برسانند و تصمیم داشته پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای او درخواست کند.

 او در این باره گفت: " ما نه تنها می خواستیم رکورد فروش بازیکن آژاکس را جابجا کنیم بلکه می خواستیم دی یونگ را به گرانقیمت ترین بازیکن هلندی تاریخ تبدیل کنیم. پس از این که این صحبت ها را مطرح کردم جو اتاق بسیار خوب شد. پس از آن رقابت شدیدی بین باشگاه ها درگرفت. پاریسن ژرمن، منچسترسیتی و یوونتوس تمام تلاش خود را برای جذب دی یونگ انجام دادند اما بارسلونا تیمی بود که گزینه اول این بازیکن به شمار می رفت چرا که فوتبال آنها در دی ان ای او وجود داشت. فشار زیادی روی مدیر ورزشی بارسا برای انجام این انتقال وجود داشت و آنها واقعا می خواستند گارد خود را حفظ کنند. پپ سگورا پس از امضای قرارداد دی یونگ گریه کرد و من نیز با دیدن این صحنه احساساتی شدم. "

1070