اولیایی: هنوز مجوز حرفه‌ای هیچ باشگاهی تایید یا رد نشده است

اولیایی: هنوز مجوز حرفه‌ای هیچ باشگاهی تایید یا رد نشده است

وبسایت رسمی فوتبالی، عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ گفت:‌ تا الان مجوز حرفه‌ای، نه تنها برای استقلال بلکه برای هیچ تیم دیگری تایید یا رد نشده است.

به گزارش فوتبالی، چند وقتی است که بحث صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های ایرانی و خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا در صورت عدم رعایت استانداردها باشگاه‌های ایرانی را تهدید می‌کند.

در این بین اخبار ضد و نقیضی هم در مورد باشگاه استقلال که خطر جدی حذف از آسیا این باشگاه را تهدید می‌کند، شنیده می‌شود.

کاظم اولیایی عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در مورد خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بدهی‌ها گفت: نمی‌دانم که از کجا این اخبار مطرح می‌شود چرا که تازه تیم‌ها مدارک مورد نیازشان را جهت اخذ مجوز ارسال کرده‌اند. استقلال هم مانند سه تیم دیگر این مدارک را ایمیل کرده است.

وی افزود: کسب مجوز حرفه‌ای ملزم به طی کردن مراحل خاصی است که تازه تیم‌ها در اولین گام هستند. ابتدا باشگاه‌ها مدارک خود را به دپارتمان استانداردسازی ارسال می‌کنند تا صحت این موضوع مشخص شود و سپس  اگر استاندارهای لازم رعایت شده بود، سایر مراحل طی و مراحل به سایر کمیته‌ها ارسال می‌شود.

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ خاطرنشان کرد: استقلال هم شرایطش مانند سایر تیم‌ها است و هنوز تایید و یا عدم تایید برای این تیم نیامده است. اگر هم ناقص باشد زمان لازم وجود دارد تا این باشگاه برای رفع نواقص اقدام کند. در مجموع تا الان تایید و یا عدم تایید صدور مجوز حرفه‌ای نه تنها برای استقلال بلکه برای هیچ تیم دیگری نیامده است.

9697