اسکالونی: مسی تا هرزمان که بخواهد، بهترین بازیکن دنیا خواهد بود

اسکالونی: مسی تا هرزمان که بخواهد، بهترین بازیکن دنیا خواهد بود

سایت رسمی فوتبالی- این روزها و بعد از اهدای جایزه بهترین بازیکن سال فیفابه لیونل مسی، همه درمورداین ستاره آرژآنتینی صحبت می کنند. در بین همه تحسین کنندگان لیونل مسی، حالا لیونل اسکالونی سرمربی آلبی سلسته هم زبان به تمجید از این بازیکن توانا گشوده ویادآوری کرده که لیونل تا هرزمانی که خودش بخواهد، بهترین بازیکن دنیا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی،  آقای اسکالونی دراین باره گفته:« طبیعی است که جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، د بست، به مسی رسید. چون او بهترین است و تا هرزمان که خودش بخواهد، بتواند و فیزیکش جوابگو باشد، بهترین خواهد بود. مسی یک جادوگر است؛ بازیکنی است که تا زمانی که بتوانیم از فوتبالش لذت ببریم، باید این کار را بکنیم؛ دنیا باید قدر و ارزش مسی را بداند چون مثل او بازیکن دیگری را نخواهیم داشت.»

اسکالونی که یکی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2006 آلمان بود، در مورد مسی ادامه داد:« مسی الان از همراهی تیم ملی محروم است ولی طبیعتا یکی از بازیکنان اردوی آرژانتین است. او در کنار هم تیمی هایش راضی و خوشحال است و ما تغییرات خوبی درتیم اعمال کرده ایم و امیدواریم که تیم ما با مسی بتواند مردممان را شاد کند. این مهمترین نکته است.»

تیم ملی آرژانتین در روز نهم اکتبر در دیداری دوستانه دردورتموند به مصاف تیم ملی آلمان خواهد رفت و در روز 13 اکتبر در الچه با اکوادور بازی خواهد داشت. در این بازیها لیونل مسی قادر به همراهی تیم ملی کشورش نخواهد بود؛ چرا که به دلیل صحبتهای جنجالی اش بعد از فینال اخیر کوپا آمه ریکا، از همراهی آرژآنتین محروم شده است.

6363