کلوپ، برنده جایزه بهترین مربی مرد سال فیفا

کلوپ، برنده جایزه بهترین مربی مرد سال فیفا

سایت رسمی فوتبالی- یورگن کلوپ موفق شد تا با سبقت از پپ گواردیولا و مائوریتسیو پوچتینو، جایزه د بست سرمربیان مرد فوتبال فیفا در سال 2019 را مال خود کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از قهرمانی لیورپول با کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته، کاملا محتمل بود که آقای کلوپ فاتح این جایزه شود و در مراسم امشب شهر میلان هم سورپرایز خاصی رقم نخورد و جایزه بهترین سرمربی سال دنیا به کلوپ رسید.

لیورپول در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر تاتنهام جام را مال خود کرد و سال قبل از آن هم در بازی فینال مغلوب رئال شده و به نایب قهرمانی رضایت داده بود.

در جریان این مراسم و بعد از اعلام نام کلوپ به عنوان برنده جایزه بهترین سرمربی سال مردان فیفا درسال 2019 او در صحبتهای کوتاهی گفت:«چه می توانم بگویم. از خیلی از افراد متشکرم؛ اول از همه خانواده ام که از خانه این مراسم را تماشا می کنند. پنج سال پیش تصورش را هم نمی کردند که من اینجا باشم. پوچتینو، معذرت می خواهم. ما در فینال بردیم و شما باختید. به همین خاطر هم الان اینجا هستم. از باشگاهم که تیمی فوق العاده را در اختیارم قرار داد تشکر می کنم. پوچتینو، تو به عنوان سرمربی به اندازه تیمت خوب هستی. من این شانس را داشتم که بازیکنان فوق العاده ای را هدایت کنم. این یک جایزه فردی است ولی من نماینده گروه بزرگی از افراد هستم.»

 6363