مراسم بهترینهای سال 2019 فیفا: مسی و فتح ششمین جایزه فیفا

مراسم بهترینهای سال 2019 فیفا: مسی و فتح ششمین جایزه فیفا

سایت رسمی فوتبالی- مراسم اهدای جوایز برترین های سال 2019 فیفا امشب در سالن تئاتر آلا اسکالای شهر میلان برگزار خواهد شد. این سالن در سال 1778 افتتاح شده و لا اسکالا نامیده می شود.

به گزارش فوتبالی، بزرگان دنیای فوتبال دراین مراسم حضور خواهند یافت و در جریان این مراسم هنرمندان سرشناسی هم به اجرای برنامه خواهند پرداخت

فرش قرمز مراسم امشب ساعت 20.30 به وقت تهران آغاز خواهد شد و مراسم اهدای جوایز به صورت رسمی از ساعت 22 به وقت تهران شروع خواهد شد. با گزارش لحظه به لحظه این مراسم با ما همراه باشید.

با سه نامزد نهایی فتح جایزه بهترین بازیکن سال فیفا آشنا شوید

در سالهای اخیر جایزه بهترین بازیکن فیفا به چه کسانی رسیده بود

لیست تمام نامزدهای جوایز بهترین های فیفا در شاخه های مختلف

همسر بوفون، مجری مراسم بهترین های سال فیفا!

نحوه رای گیری برای انتخاب برندگان جایزه د بست فیفا 2019

مراسم اصلی اهدای جوایز بهترین های فیفا 2019

ساعت 23.48: پایان مراسم جوایز بهترین های سال فیفا و مروری جامع بر برندگان جوایز:

بهترین بازیکن فوتبال مردان: لیونل مسی

بهترین بازیکن فوتبال زنان: مگان راپیون

بهترین سرمربی فوتبال زنان: جیل الیس

بهترین سرمربی فوتبال مردان: یورگن کلوپ

بهترین دروازه بان فوتبال مردان: الیسون بکر

بهترین دروازه بان فوتبال زنان: ساری فن وینندال

جایزه پوشکاش: دانیل زسوری

جایزه بهترین هوادار: سیلویا گرکو

 

ساعت23.37: جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال زنان به مگان راپیون رسید

ساعت 23.36: اهدای جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال زنان در سال 2019 .سه نامزد نهایی این جایزه عبارتند از: مگان راپیون، الکس مورگان و لوسی برنز

ساعت23.30: مسی:« جوایز فردی در اولویت دوم هستندو دردرجه اول تیم باشگاهی قرار دارد. امشب برای من شب ویژه ای است . می خواهم از همسرم و فرزندانم تشکر کنم.چون آنهاهم در فتح این جایزه نقش دارند. فرزندانم  دو عاشق فوتبال هستند و حالا با شرم و خجالت اسطوره های فوتبالی شان را در اینجا می بینند. از همه به خاطر این جایزه معتبر متشکرم.»

 

ساعت 23.27: جایزه د بست فیفا 2019 در فوتبال مردان به لیونل مسی رسید.

ساعت 23.24: حالا نوبت به هیجان انگیزترین بخش این مراسم رسیده: اهدای جایزه د بست بهترین بازیکن مرد سال فیفا که جیانی اینفانتینو رئیس فیفا برای اهدای این جایزه روی صحنه قرار گرفته

ساعت 23.17: تیم منتخب و یازده نفره فوتبال مردان در سال 2019: الیسون- سرخیو راموس- ویرجیل فن دایک- متیاس دلیخت- مارسلو- لوکا مودریچ- دی یونگ- ادن هازارد- کیلیان امباپه- لیونل مسی - کریس رونالدو

ساعت 23.16: حالا زمان معرفی تیم منتخب فوتبال مردان در سال 2019 رسیده است.

ساعت 23.13: جایزه بهترین سرمربی فوتبال زنان در سال 2019 به سرمربی زنان تیم ملی فوتبال آمریکا رسید: خانم جین الیس. این جایزه توسط ژوزه مورینیو سرمربی باتجربه پرتغالی اهدا شد

ساعت 23.09: آماده اهدای جایزه بهترین سرمربی فوتبال زنان در سال 2019 می شویم: 

ساعت 23.06: جایزه بهترین دروازه بان فوتبال مردان در سال 2019 توسط مارتا فوتبالیست سرشناس زن فوتبال برزیل به الیسون بکر  دروازه بان برزیلی لیورپول اهدا شد.

ساعت 23.03: معرفی بهترین دروازه بان فوتبال مردان در سال 2019: سه نامزد کسب این جایزه عبارتند از: الیسون ، ادرسون و مارک آندره ترشتگن

ساعت 23.02: تیم منتخب فوتبال زنان در سال 2019: 

دروازه بان: ساری ساری فینندال 

مدافعان: لوسی برنز، وندی رینالد، نیلا فیسچر، کلی اوهارا

بازیکنان میانی: آماندین هنری، جولی هرتز، مارتا

مهاجمان: مگان راپیون، الکس مورگان و رز لاول

 ساعت 23: معرفی تیم منتخب سال 2019 فوتبال زنان

ساعت 22.50: پخش یکی از قطعات موسیقی موتزارت

 ساعت 22.41: جایزه فیرپلی فوتبال به مارسلو بیه لسا سرمربی آرژانتینی لیدز یونایتد رسید. دلیل اهدای این جایزه به بیلسا این بود که او از شاگردانش خواست تا به بازیکنان استون ویلا اجازه دهندتا در بازی سرنوشت ساز برای صعود به لیگ برتر، گلی را به ثمر برسانند. چرا که تیم او در شرایطی که یکی از بازیکنان حریف مصدوم بود و روی زمین افتاده بود، به گل رسیده بود.

البته خود بیه لسا در سالن حضور نداشت و دستیارش این جایزه را دریافت کرد و پیغام کوتاهی را از طرف او قرائت کرد. 

ساعت 22.40 : اهدای جایزه فیرپلی فوتبال که توسط خاویر زانتی و نادینه کسلر اهدا می شود.

 

ساعت 22.35: این جایزه به ساری فینندال رسید؛ بانوی دروازه بان تیم ملی هلند که در جام جهانی زنان نمایش خیره کننده ای داشت.

ساعت 22.34:برای اولین بار بهترین دروازه بان فوتبال بانوان درسال 2019 معرفی خواهدشد. نامزدهای کسب این جایزه عبارتند از: هدویگ لیندال، کریستین اندلر، ساری فینندال

ساعت 22.30: جایزه بهترین هوادار سال فیفا به خانم سیلویا گرکو رسید. مادر هوادار پالمیراس که همراه با پسر نابینایش در ورزشگاه ها حضور می یافت و صحنه به صحنه بازی را برای پسر نابینایش که هوادار دو آتشه پالمیراس بود، گزارش و تفسیر می کرد. حالا او همراه با پسرش نیکلاس برروی صحنه درحال دریافت جایزه است.

 ساعت 22.27: سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین هوادار سال فیفا معرفی شدند که این جایزه توسط لائورا جرجس و آندره آ پیرلو اهدا خواهد شد.

سیلویا گرکو

هواداران تیم ملی هلند در جام جهانی زنان

ژوستو سانچس

ساعت 22.26: کلوپ: «چه می توانم بگویم. از خیلی از افراد متشکرم؛ اول از همه خانواده ام که از خانه این مراسم را تماشا می کنند. پنج سال پیش تصورش را هم نمی کردند که من اینجا باشم. پوچتینو، معذرت می خواهم. ما در فینال بردیم و شما باختید. به همین خاطر هم الان اینجا هستم. از باشگاهم که تیمی فوق العاده را در اختیارم قرار داد تشکر می کنم. پوچتینو، تو به عنوان سرمربی به اندازه تیمت خوب هستی. من این شانس را داشتم که بازیکنان فوق العاده ای را هدایت کنم. این یک جایزه فردی است ولی من نماینده گروه بزرگی از افراد هستم.»

ساعت 22.23: یورگن کلوپ برنده بهترین مربی فوتبال مردان در سال 2019 فیفا شد

ساعت 22.21: برنده جایزه پوشکاش: دانیل زسوری به خاطر گل زیبایش در بازی با فرنچواروس

ساعت 22.20: این جایزه توسط مایکل اسین و آنوک هوگدیگ اهدا خواهد شد

ساعت 22.19: معرفی نامزدهای نهایی کسب جایزه پوشکاش 2019:

          لیونل مسی (بارسلونا)

          کینترو (ریورپلاته)

          دانیل زسوری (دبرسن)

 

ساعت 22.17: دو مجری برنامه در حال معرفی نامزدهای نهایی فتح جوایز هستند

ساعت 22.11: طبق اعلام قبلی، ایلاریا د آمیکو، همسر جانلوئیجی بوفون، خبرنگار ایتالیایی و رود گولیت ستاره سابق باشگاه میلان و تیم ملی هلند مجریان این مراسم هستند و برروی صحنه حضور دارند.

 

 ساعت 22.06 : آغاز مراسم با پخش ویدیویی جذاب وحرکات نمایشی. اولین جایزه ای که اهدا خواهد شد، جایزه پوشکاش به بهترین گل سال 2019 خواهد بود.

مراسم ابتدایی و مراسم فرش قرمز جوایز د بست 2019

ساعت 20.15 : اولین تصویر از مسی در هتل اکسلسیون گالیای میلان در حال عزیمت به سمت محل برگزاری مراسم

 

ساعت 20.16 :دیدار دی یونگ و پوچتینو در هتل شهر میلان

ساعت 20.20 : انتشار لیست میهمانان افتخاری و اسطوره ای حاضر درمراسم

ساعت 20.28 : ورود تدریجی میهمانان ویژه به فرش قرمز مراسم: روبرتو کارلوس

ساعت 20.33 :خاویر زانتی و ایوان زامورانو

ساعت 20.44: مارکو فان باستن: « این رویدادبسیار ویژه ای برای من است چون در شهر میلان برگزار می شود. همیشه اینجا و در جمع بهترین ها بودن زیباست. فکر می کنم که بهترین بازیکن سال مسی باشد ولی این جایزه به کسی می رسد که در فصل گذشته بهترین بازیها را انجام داده. فکر می کنم که فن دایک خیلی خوب بازی کرده و شانس خوبی برای فتح این جایزه دارد.»

ساعت 20.46: ساموئل اتوئو: «دیدار با تمام فوتبالیستهایی که اینجا هستند حس خیلی دلنشینی است. امیدوارم که برندگان این جوایز انگیزه های زیادی داشته باشند تا در سال آینده هم در اوج بدرخشند. از نظر من بهترین های دنیا صلاح و مانه هستند. (می خندد)»

 

ساعت 20.49: کاپلو:« برگزاری این مراسم در میلان زیباست. می توانیم بهترین سرمربیان و بهترین بازیکنان را دراینجا ببینیم. الان لحظه مهمی برای فوتبال ایتالیاست. فکر می کنم برگزاری این مراسم در میلان می تواند اثر مهمی بر پیشرفت سری آ داشته باشد . سری آ در حال بهبود است. ما در سالهای اخیر لحظات خیلی خوبی نداشتیم ولی در زمانی کوتاه مجددا مدعی خواهیم شد؛ هرچند که بعید می دانم که به این زودی ها ایتالیا قهرمان جام جهانی شود.»

ساعت 20.51 :ترشتگن:« برای هر سه نامزد نهایی بهترین ها راآرزو می کنم. بایدهرسال همین روند خوب را داشت و مهارتهای فوتبالی را به نمایش گذاشت. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد. همیشه در داخل رختکن تیم درمورد لحظات خوب و بد صحبت می کنیم. امسال را به طرز عجیبی آغاز کردیم و برای کسب هر امتیازی می جنگیم.»

 

ساعت 20.55: مورینیو:« فکر می کنم قهرمانی در لیگ برتر حیرت آور است. پپ گواردیولا این کار را انجام داد ولی فینال لیگ قهرمانان اروپا حس خاصی است. طبیعی است که پوچتینو و کلوپ مدعیان اصلی فتح جایزه بهترین سرمربی سال باشند. بازگشت به میلان برایم فوق العاده است ولی من هرگز تنها نیستم و هواداران اینتر درسراسر دنیا به من ابراز لطف می کنند. می دانم که فتح جوایزی در این ابعاد چه معنا و مفهومی دارد و خوشحالم که از همکارانم حمایت می کنم. »

ساعت 21: امباپه:« خوشحالم و احساس غرور می کنم که اینجا در کنار بهترین ها هستم. نامزد شدن در چنین مراسمی همیشه مملو از احساسات است. هرسال با هم تیمی هایم تلاش می کنم و از  پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه تشکر می کنم که باعث شدند تا من دراینجا باشم.»

ساعت 21.26 رونالدوی برزیلی: دیروز تولدم بود. جشن کوچکی گرفتیم و حالا هم همه دوستانم را می بینم. فقط می خواهم لذت ببرم و ببینم که چه کسی برنده خواهد شد. هر سه نامزد نهایی بهترین بازیکنان دنیا هستند: کریس و مسی هرکدام پنج بار به این جایزه رسیده اند. فن دایک هم عملکرد خیلی خوبی داشته و شایسته فتح این جایزه است.»

ساعت 21.30 پوچتینو:« میلان مکان ویژه ای برای برگزاری مراسمی تا این حد مملو از احساسات است. نامزد شدن درکنار کلوپ و پپ برای من و تاتنهام افتخار بزرگی است. فکر می کنم که با باور داشتن همیشگی به شاگردانت می توانی به این جایگاه برسی ولی هیچ کسی فکرش را هم نمی کرد که ما به اینجا برسیم. فوق العاده بود؛ حسابی لذت بردیم و حالا باید درکنار هم بکوشیم تا دوباره این اتفاق شیرین را تکرار کنیم.»

 ساعت 21.41 مودریچ: «کمی استرس دارم ولی خوشحالم که به اینجا بازگشته ام. از مراسم امشب لذت می برم. به نظرم هرسه نامزد کسب این جایزه فصل فوق العاده ای را پشت سرگذاشتندوهرکسی به این جایزه برسد، شایسته اش است. باید ببینیم چه کسی برنده خواهد شد.»

ساعت 21.43  هازارد:« از اینکه اینجا در جمع بازیکنان بزرگ دنیا هستم واقعا احساساتی شده ام و امیدوارم شب خوبی را پشت سربگذاریم.»

 ساعت 21.45 کلوپ: « به نظر می رسد که در فوتبال فقط گلها به حساب می آیند ولی فوتبال بحث همه چیز هست. فن دایک شایسته فتح این جایزه است و امشب شب فوق العاده ای خواهد بود.»

ساعت 21.46فن دایک:« فصل فوق العاده ای بود و ما همه با هم ، همه کاری کردیم. واقعاخوشحالم. کلوپ شایسته فتح جایزه بهترین سرمربی است و امیدوارم به او برسد. او سرمربی بی نظیری است.»

 ساعت 21.48 سرخیو راموس:« افتخار بزرگی است که اینحا هستم و در جمع یازده بازیکن تیم منتخب قرار دارم. این نتیجه و پاداش تلاشهایم است. لحظه ای بسیار زیباو چقدر زیباتر که با همسرم دراینجا هستم.»

 

ساعت 21.49 لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا و یکی از سه نامزد نهایی فتح این جایزه وارد سالن شد

ساعت 21.50 طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا کریس رونالدو در این مراسم حضور نخواهد یافت.

 

 6363