برومند: حسینی می‌توانست توپ را بگیرد/ اخراج استراماچونی از نظر مالی به ضرر استقلال است

برومند: حسینی می‌توانست توپ را بگیرد/ اخراج استراماچونی از نظر مالی به ضرر استقلال است

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد در صحنه گل پرسپولیس، اگر حسینی زاویه‌اش را بهتر می‌بست می‌توانست ضربه عبدی را مهار کند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ایسنا، پرویز برومند، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست استقلال در داربی ۹۰ اظهار کرد: استقلال خوب بازی کرد اما نتوانست در موقعی که باید، زهرش را بریزد. به بازیکنان نمی‌شود ایراد گرفت چون خوب بازی کردند.

او ادامه داد: این باخت به زمانی برمی‌گردد که استقلال یکی یکی بازیکنانش را در فصل نقل و انتقالات از دست می‌داد. آن روزها باید فکر امروز را می‌کردند.

برومند درباره تغییر سیستم استقلال در این بازی هم توضیح داد: به نظر من صحیح نبود سرمربی برای اولین بار در این مسابقه سیستم تیم را تغییر بدهد.

دروازه‌بان پیشین استقلال درباره صحنه گل پرسپولیس هم بیان کرد: موقعیت‌ها برای استقلال بود اما بازیکنی که از آمدنش به زمین ۳۰ ثانیه نمی‌گذشت برای پرسپولیس گل زد. خواست خدا بود که آن توپ به تیر خورد و بعد از برخورد با حسینی وارد دروازه شد.

او اضافه کرد: به نظر من حسینی می‌توانست توپ اول را راحت بگیرد چون آن شوت ضرب چندانی نداشت. حسینی اگر زاویه‌اش را درست می‌بست می‌توانست توپ را بگیرد.

برومند درباره استراماچونی و آینده استقلال هم، گفت: این نظر شخصی من است اما مربی خارجی به درد تیم‌های پایه می‌خورد. اخراج استراماچونی در این موقعیت از نظر فنی به سود استقلال اما از نظر مالی به ضرر باشگاه است.

7413