رضاوند: فردا قدرت‌مان را به پرسپولیس نشان می‌دهیم

رضاوند: فردا قدرت‌مان را به پرسپولیس نشان می‌دهیم

وب سایت رسمی فوتبالی- ازیکن تیم فوتبال استقلال با اشاره به حساسیت بالای شهرآورد نود و یکم گفت: برای رقیب خود احترام زیادی قائل هستیم اما فردا قدرت واقعی استقلال را به پرسپولیس نشان داده و در کنار هواداران‌مان به یک پیروزی دلچسب می‌رسیم.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ایرنا، آرش رضاوند، از شرایط استقلال، بازی با پرسپولیس، برنامه‌های استراماچونی برای شهرآورد حرف زد.

زمان زیادی به شهرآورد باقی نمانده است، شرایط استقلال چه طور است؟

رضاوند: شرایط خوبی بر تیم استقلال حاکم است و همه بازیکنان برای برگزاری شهرآورد لحظه شماری می‌کنند.

اولین شهرآورد خودت را تجربه می‌کنی. برای این جدال بزرگ استرس نداری؟

رضاوند: شهرآورد تهران یکی از بزرگ‌ترین شهرآوردهای دنیا محسوب می‌شود که از حساسیت زیادی برخورد ارست. این مسابقه با تمام بازی‌های دیگر متفاوت است و هیچ‌کس نمی‌تواند این مهم را کتمان کند. طبیعی است که برای این شهرآورد استرس داشته باشم.

این استرس در عملکرد تو تاثیر منفی نخواهد گذاشت؟

رضاوند: به طور حتم نهایت تلاشم را به کار خواهم بست تا بهترین عملکرد را در این مسابقه حساس به نمایش بگذارم. حضور در شهرآورد نهایت آرزوی یک فوتبالیست ایرانی است و من از روزهایی که تازه فوتبال را شروع کرده بودم این رویا داشتم تا روزی در این بازی حضور داشته باشم و حالا خوشحال هستم این آرزو به واقعیت تبدیل شد.

فکر می‌کنی در ترکیب ثابت استقلال قرار بگیری؟

رضاوند: اینکه در ترکیب قرا داشته باشم یا نه موضوعی است که به نظر مستقیم استراماچونی بستگی دارد. او تصمیم می‌گیرد چه بازیکنانی به میدان بروند و چه بازیکنانی بر روی نیمکت بنشینند.

به نظر می‌رسد با توجه به غیبت فرشید اسماعیلی حضور تو در ترکیب استقلال قطعی باشد؟

رضاوند: فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال محسوب می‌شود که با اشتباه داور، شهرآورد را از دست داد. حالا همان طور که گفتم همه چیز بستگی به  نظر استراماچونی دارد.

غیبت «فرشید اسماعیلی» و «شیخ دیاباته» در روند تیمی استقلال تاثیرگذار نخواهد بود؟

رضاوند: این دو نفر از بازیکنان خوب استقلال هستند که نبودنشان تا حدودی بر عملکرد استقلال تاثیرگذار خواهد بود اما نفرات دیگر باید طوری در زمین بازی کنند تا غیبت آن‌ها به چشم نیاید.

چقدر امیدواری اولین پیروزی استقلال در این فصل در شهرآورد رخ دهد؟

رضاوند: متاسفانه استقلال در این فصل با وجود تمام شایستگی‌هایی که داشته،  نتوانسته به پیروزی برسد. در بازی با ماشین سازی در دقیقه ۹۵ گل خوردیم. در بازی با فولاد خوزستان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته و حق ما برد بود اما در ثانیه‌های تلف شده گل تساوی را دریافت کردیم. در بازی نفت مسجد سلیمان نیز عملکرد استقلال قابل قبول بود. یک پنالتی به سود استقلال گرفته نشد تا در همان نیمه اول کار را تمام کنیم. اگر اشتباه داور صورت نمی‌گرفت دو بر صفر جلو می‌افتادیم و آن وقت با خیالی راحت به بازی ادامه می‌دادیم.

نگفتی استقلال اولین پیروزی‌اش را به دست می‌آورد یا خیر؟

رضاوند: به چیزی جز این موضوع فکر نخواهیم کرد و به دنبال اولین پیروزی فصل هستیم. به این حرفی که می‌زنم خیلی خوشبین هستم.

برخی از بازیکنان پرسپولیس از پیروزی راحت مقابل استقلال حرف زده‌اند، جواب تو به این حرف‌ها چیست؟

رضاوند: ما حرف خودمان را در زمین مسابقه خواهیم زد. برای پرسپولیس به عنوان رقیب احترام زیادی قائل هستیم اما فردا قدرت واقعی استقلال را به پرسپولیس نشان داده و در کنار هواداران‌مان به یک پیروزی دلچسب می‌رسیم.

بازی را چه طور پیش بینی می‌کنی؟

رضاوند: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فردا استقلال با پیروزی یک بر صفر زمین مسابقه را ترک می‌کند. من به این حرفی که می‌زنم خیلی امیدوار هستم.

امیدوار هستی پاس گل بدهی و حتی در این شهرآورد گل بزنی؟

رضاوند: مهم برای من این است که استقلال به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آورد و به این موضوع بیشتر از هر چیز دیگری فکر می کنم. البته دوست دارم چنین اتفاق خوشایندی رخ دهد چرا که به خوبی می‌دانم هر فوتبالیستی در این مسابقه گل بزند، یا پاس گل بدهد چه جایگاه بزرگی نزد هواداران استقلال پیدا خواهد کرد.

نظر استراماچونی درباره این مسابقه چیست؟

رضاوند: او در تمرینات انگیزه فراوانی داشته و با جدیت خاصی برای این مسابقه بازیکنان تیم را آماده می کند. استراماچونی علاقه دارد تا استقلال یک بازی هجومی را در این جدال به نمایش بگذارد. او در این مدت با بازیکنان صحبت‌های زیادی انجام داده است.

استراماچونی در شهرآورد بزرگ میلان بر روی نیمکت اینتر میلان نشسته است. از این شهرآورد برای بازیکنان حرفی نزده است؟

رضاوند: اینکه استراماچونی در شهرآورد بزرگ میلان حضور داشته است نشان از بزرگی  این مربی دارد. او در عالی‌ترین سطح فوتبال جهان بوده تجربیات ارزشمندی دارد که به بازیکنان منتقل کرده است اما اگر بخواهم بگویم درباره شهرآورد آن حرفی زده است، این کار را انجام نداده است.

تو از بازیکنان استقلال هستی که به عنوان هوادار بارها در ورزشگاه آزادی حضور داشته‌ای چه خاطراتی از این شهرآوردها داری؟

رضاوند: من از قدیم استقلالی بوده‌ام و این موضوع بر هیچ کش پوشیده نیست. با بردهای استقلال خندیده‌ام و با شکست‌هایش اشک ریخته‌ام.

7413