یک مصدوم دیگر برای بارسلونا: غیبت 5 تا 6هفته ای اومتیتی

یک مصدوم دیگر برای بارسلونا: غیبت 5 تا 6هفته ای اومتیتی

سایت رسمی فوتبالی - ساموئل اومتیتی ستاره فرانسوی بارسلونا قادر به همراهی تیمش در بازی امشب مقابل والنسیا نخواهد بود. سران باشگاه بارسلونا اعلام کردند که استخوان انگشت دوم پای راست اومتیتی ترک خورده و بدین ترتیب او بین 5 تا 6 هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بعد از بازگشت اومتیتی از اردوی تیم ملی فرانسه به اردوی بارسا، پزشکان تیم کاتالان درتستهای پزشکی و کنترلهای فیزیکی متوجه این مصدومیت شدند؛ چرا که اومتیتی با کبودی پایش از اردوی خروسهابه جمع آبی اناری ها بازگشته بود. 

در وقفه اخیر بازیهای ملی، اومتیتی به دلیل مصدومیت و درد اردوی خروسها را ترک کرد و طبق بیانیه منتشره توسط باشگاه کاتالان، اومیتی با کبودی در پای راستش به جمع آبی اناری ها بازگشته بود و همین کبودی و درد باعث شد تا او شانس حضور در بازی تیم ملی فرانسه مقابل آندورا را از دست دهد و به دلیل همین مشکل در بازی خروسها مقابل آلبانی نیز حضور نداشت و نامش از لیست بازیکنان آماده دشان خط خورد. اومتیتی دراردوی تیم ملی فرانسه مورد معاینه پزشکان قرار گرفت و طبق نظر پزشکان فرانسوی اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد.

شروع این فصل برای اومتیتی فرانسوی چندان خوب نبوده و او نتوانست تا در بازیهای اخیر ملی برای تیم ملی کشورش به میدان برود ودر بازیهای بارسا نیز غایب بود. والورده در سه بازی ابتدایی بارسا در لالیگا نه یک دقیقه او را درترکیب اصلی قرار داد و نه حتی برای یک دقیقه به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاد و اومتیتی بازیهای تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو، بتیس و اوساسونا را از روی نیمکت تماشا کرد و حالا هم به دلیل مصدومیت در بازی با والنسیا غایب خواهد بود و برای 5 تا 6 هفته هم از میادین به دور خواهد بود.

6363