سرقت از منزل اومتیتی در جریان بازی بارسلونا- والنسیا

سرقت از منزل اومتیتی در جریان بازی بارسلونا- والنسیا

سایت رسمی فوتبالی- به نظر می رسد که این روزها، روز ساموئل اومتیتی نیست و مشکلات و دردسرها دست از سر او برنمی دارند. این بازیکن فرانسوی که به دلیل مصدومیت زودتر از سایر بازیکنان اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرده و به بارسلونا بازگشته بود، به همین خاطر نامش را در لیست بازیکنان آماده بارسا برای بازی با والنسیا نمی دید.

به گزارش فوتبالی، با این وجود او شنبه شب برای تماشای بازی هم تیمی هایش مقابل والنسیا به نوکمپ رفته بود و از نزدیک شاهد برد تیمش مقابل حریف بود. او درکنار واگوئه و دمبله و در نزدیکی لیونل مسی از جایگاه ویژه این بازی را تماشا کرد.

در جریان برگزاری این بازی، 4 دزد به زور در منزل اومتیتی را باز کردند و به سراغ گاو صندوقی که در خانه اش قرار داشت رفتند. همسایه های منزل اومتیتی به پلیس خبر دادند که در خانه او کاملا باز است ولی دزدها گاوصندوق منزل او را خالی کرده بودند.

اینطور به نظر می رسد که دزدها در اروپا و به ویژه در اسپانیا به خوبی زمان سرقت از منزل فوتبالیستها را پیدا کرده اند و در زمان برگزاری بازیها، به منزل آنها می روند. در ماه های اخیر بارها پیش آمده که در جریان برگزاری بازی های فوتبال، دزدان به منزل فوتبالیست ها رفته اند و حتی چند بار، در شرایطی که اعضای خانواده بازیکنان درمنزل بودند، باز هم خانه شان از سرقت دزدان در امان نبوده. این اتفاق چندی پیش برای آرتور رخ داد و دزدان حتی برادر او را تهدید کرده و وسایل ارزشمند منزل را به سرقت بردند. در مورد جوردی آلبا هم اتفاق مشابهی رخ داد و همین باعث شد تا این ستاره اسپانیایی سریعا منزلش را عوض کند.

تجربه سرقت از منزل فوتبالیست ها، در ماه های اخیر گریبانگیر جرارد پیکه، کوتینیو و بواتنگ هم شده است.

6363