مودریچ به لشگر مصدومان رئال مادرید اضافه شد

مودریچ به لشگر مصدومان رئال مادرید اضافه شد

سایت رسمی فوتبالی - باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که لوکا مودریچ از ناحیه ران پای راست مصدوم شده و قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادریددر فصل 20 - 2019 با مشکل مصدومیت های متعدد بازیکنان خود روبروست. این انتخاب ترکیب 11 نفره را برای زین الدین زیدان سخت کرده و او نمی تواند از بین بازیکنان برجسته خود ترکیب دلخواهش را بچیند. حالا او در بازی های پیش رو لوکا مودریچ را نیز در اختیار ندارد و باشگاه رئال مادرید مصدومیت این بازیکن را تایید کرده است. در بیانیه ای که از سوی باشگاه منتشر شده، آمده: " پس از این که امروز آزمایشات مختلفی روی لوکا مودریچ از سوی دپارتمان پزشکی باشگاه انجام شد، مشخص شد که این بازیکن از ناحیه ماهیچه های پای راست دچار مصدومیت شده است. زمان دقیقه بهبودی او به زودی مشخص خواهد شد. "

مودریچ در دو دیدار این فصل رقابت های لالیگا برای رئال مادرید به میدان رفت و اولین کارت قرمز خود را نیز در بازی برابر سلتاویگو دریافت کرد.او در دو دیدار تیم ملی کرواسی در چارچوب رقابت های انتخابی یورو 2020 نیز برابر اسلواکی و آذربایجان به میدان رفت و این مصدومیت به همین دیدارها مربوط است. رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که این بازیکن دو هفته قادر به همراهی تیم خود نخواهد بود. 

1070