مودریچ و احتمال ترک رئال مادرید در تابستان پیش رو

مودریچ و احتمال ترک رئال مادرید در تابستان پیش رو

سایت رسمی فوتبالی- قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید در ژوئن سال 2020 به اتمام خواهد رسید و برخی رسانه ها اعلام کرده اند که این بازیکن کروات با ترک تیم مادریدی به فوتبال ایتالیا خواهد رفت

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ هم مثل بسیاری از بازیکنان دیگر از جمله ادینسون کاوانی ماه های آخر قراردادش را پشت سرمی گذارد. قرارداد لوکامودریچ با رئال مادرید تا ژوئن سال 2020 اعتبار دارد و قطعا تا چند ماه دیگر، آینده او یکی از جنجالهای بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

شنیده می شود که خود لوکا مودریچ هم از جدایی از رئال در بازار تابستان پیش رو استقبال می کند. اینترمیلان آنتونیو کنته تمایل زیادی دارد تا دارنده توپ طلای 2018 را در تیمش ببیند. سران نرآتزوری هم با درنظر داشتن شرایط قرارداد مودریچ برای جذب او دست به کار شده اند. 

طبق گزارش منتشره در کالچو مرکاتو ، این احتمال وجود دارد که اینده فوتبالی مودریچ در فوتبال ایتالیا دنبال شود. علاوه بر اینترمیلان، تیمهای دیگری از فوتبال ایتالیا، از جمله رم، اینترمیلان، یوونتوس، ناپولی و میلان هم برای جذب او دست به کار شوند. از سوی دیگر شنیده می شود که سران رئال با مدیران آژاکس برسر جذب فن د بیک به توافق رسیده اند و او در بازار تابستان سال 2020 به مادرید منتقل خواهد شد. 

لوکا مودریچ در آستانه 34سالگی هنوز قراردادش را بارئال مادرید تمدید نکرده و این امکان وجود دارد تا به صورت مجانی از رئال جدا شده و به سری آ برود.

6363