تمجید ادرسون از رقیبش: الیسون بهترین دروازه بان دنیاست

تمجید ادرسون از رقیبش: الیسون بهترین دروازه بان دنیاست

سایت رسمی فوتبالی- ادرسون ، دروازه بان منچسترسیتی یکی از سه نامزد نهایی کسب عنوان برترین دروازه بان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 بود؛ او همراه با ترشتگن (بارسلونا) و الیسون (دروازه بان لیورپول) سه نامزد نهایی کسب این جایزه بودند که در نهایت این جایزه به الیسون رسید.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان باشگاه لیورپول که این روزها به دلیل مصدومیت از زمین چمن به دور است، روز بیست و نهم آگوست جایزه بهترین دروازه بان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را در مراسم سالانه یوفا دریافت کرد.

ادرسون، که سابقه بازی کردن در تیم بنفیکا را نیز در کارنامه ورزشی اش دارد، این روزها در اردوی تیم ملی برزیل به سرمی برد و در صحبتهایی به تمجید از ادرسون رقیب مستقیمش در رقابتهای لیگ برتر انگلیس و هم تیمی اش در اردوی تیم ملی برزیل پرداخته.او در مورد الیسون گفته:« هر سه نامزد نهایی (ترشتگن، الیسون و من) جزو بهترین ها بودیم ولی به نظرم الیسون یک گام جلوتر از ما بود. او در لیگ برتر فوق العاده بود، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و سوپرکاپ اروپا را هم فتح کرد ودر رقابتهای کوپا آمه ریکاهم عملکرد خیره کننده ای داشت.»

ادرسون درمورد احتمال پوشیدن پیراهن یک تیم ملی برزیل در دو بازی دوستانه مقابل کلمبیا و پرو با توجه به مصدومیت الیسون گفت:« من به عنوان یک بازیکن فوتبال باید برای همه چیز آماده باشم. جوری تمرین می کنم که انگار بازی می کنم. همین باعث می شود که اوضاع برایم ساده تر شود. منتظر فرصت حضور در زمین هستم تا بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارم.»

6363