فنایی: فدراسیون منافع باشگاه‌ها را هم در نظر بگیرد

فنایی: فدراسیون منافع باشگاه‌ها را هم در نظر بگیرد

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال شهر خودرو اظهار داشت: درست است که تیم ملی باید در اولویت باشد اما بهتر است فدراسیون منافع باشگاه‌ها را هم در نظر بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، داوود فنایی با اشاره به عملکرد تیم شهر خودرو در ۲ مسابقه ابتدایی لیگ برتر گفت: در ۲ بازی اول از نظر نتیجه عملکرد خوبی داشتیم؛ البته هنوز نقاط ضعفی داریم که باید آنها را برطرف کنیم اما از بازی‌های بعدی به طور حتم عملکرد بهتری را از تیم ما شاهد خواهید بود.

وی افزود: باید همین روند خوب را در ادامه فصل حفظ کنیم و البته خیلی بهتر شویم تا بتوانیم به هدف اصلی‌مان برسیم؛ امسال تیم خیلی خوبی داریم و با اتحاد به طور حتم اتفاق خوبی را رقم خواهیم زد.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد تعطیلات لیگ خاطرنشان کرد: بهتر است در مورد این برنامه‌ریزی تجدید نظری صورت گیرد؛ همه تیم‌ها زحمت می‌کشند و برنامه ریزی می‌کنند اما تا کمی شرایط ایده‌آل می‌شود تعطیلی لیگ از راه می‌رسد.

فنایی خاطرنشان کرد: لیگ ما به خاطر شرایطی که به وجود آمد با تاخیر روبه‌رو شد و تیم‌ها حدود ۶۰ روز بدنسازی کردند؛ در این شرایط تا بازی‌ها شروع شد لیگ با تعطیلی مواجه شد. باشگاه‌ها چه گناهی کرده‌اند؟ باید منافع باشگاه‌ها هم در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: نفرات اصلی تیم ملی را لژیونرها تشکیل می‌دهند و در اکثر اوقات آنها چند روز قبل از شروع بازی‌ها می‌آیند؛ از طرفی چه اصراری است که لیگ را چندین روز قبل تعطیل کنند؛ امیدوارم روزی  منافع باشگاه‌ها هم در فدراسیون در نظر گرفته شده و شرایط بهبود پیدا کند. تیم‌ها هزینه کرده و روز به روز  تمرین می‌کنند اما این تعطیلی در برنامه‌ها خلل ایجاد می‌کند.

4344