الکسیس سانچز: اینتر می تواند بارسلونا را شکست دهد

الکسیس سانچز: اینتر می تواند بارسلونا را شکست دهد

سایت رسمی فوتبالی- الکسیس سانچز ستاره شیلیایی دنیای فوتبال اخیرا به باشگاه اینتر میلان منتقل شد. او که سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا را در کارنامه ورزشی اش می بیند، روز سه شنبه در صحبتهایی اعلام کرد که تیم جدیدش پتانسیل لازم برای غلبه بر بارسلونا درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

به گزارش فوتبالی، الکسیس در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه اینترمیلان گفت:« هر زمان که فرصت بازی کردن مقابل بارسلونا فراهم شود، فرصت ویژه ای خواهد بود. من اتفاقات زیبای زیادی را در بارسلونا تجربه کردم و دوستان خوب و صمیمی زیادی در آنجا دارم. بازی مقابل بارسلونا بازی سختی خواهد بود ولی باید به تیممان باور داشته باشیم.»

اینتر در بازار نقل و انتقالات تابستانی، الکسیس سانچز را به صورت قرضی از منچستریونایتد به خدمت گرفت. آنها درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تیمهای بارسلونا، بوروسیا دورتموند و اسلاویا پراگ در یک گروه هستند.

الکسیس ادامه داد:« ما بازیکنان فوق العاده ای داریم و به لطف این بازیکنان می توانیم بارسلونا را ببریم و مقابل آنها تلاشمان را خواهیم کرد.» الکسیس درطول دوران حضورش در بارسا با این تیم یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی و یک سوپرکاپ اروپا را فتح کرد و سه سال پیراهن بارسا را به تن می کرد.

او 18 ماه فشرده را دریونایتد پشت سرگذاشت و دراین تیم نتوانست تمام توانایی هایش را به نمایش بگذارد و حالا امیدوار است که در اینتر بتواند روزهای خوبی را سپری کند. او ادامه داد:« انگیزه هایم برای موفقیت، مثل همیشه است. دوست دارم بازی کنم و اینجا در اینتر شرایطم خوب است. می خواهم جامهای مختلفی فتح کنم و باید با هم تیمی هایم به تلاش و مبارزه ادامه دهیم. این است که به تو اجازه برد و قهرمانی می دهد: باید متحد بود. اگر با هم متحد باشیم، می توانیم افتخارات زیادی به دست بیاوریم.»

6363