چرا الکسیس سانچز با منچستریونایتد به آمریکا نرفت؟

چرا الکسیس سانچز با منچستریونایتد به آمریکا نرفت؟

سایت رسمی فوتبالی - آمادگی پیش فصل منچستریونایتد آغاز شده است.روز یکشنبه شیاطین سرخ به آمریکا سفر کردند تا بخش دیگری از برنامه های خود را در آن جا دنبال کنند.

سایت رسمی فوتبالی - منچستریونایتد 5 مسابقه در آمریکا برگزار می کند.این مسابقات برابر باشگاه آمریکایی سن خوزه، آث میلان، لیورپول و سرانجام رئال مادرید در 31 جولای خواهد بود. منچستریونایتد لیگ برتر 19 – 2018 را روز 11 آگوست در برابر لسترسیتی در اولدترافوردآغاز می کند.

آلکسیس سانچز، ستاره شیلیایی، در پرواز روز یکشنبه منچستریونایتد غایب بود. این بازیکن به جای حضور در کنار هم تیمی هایش، روز یکشنبه در جمع دوستانش دیده شد.میرور دلیل حضور سانچز در انگلیس و پرواز نکردن با منچستریونایتد را اینطور عنوان کرده است:سانچر روز یکشنبه به آمریکا سفر نکرد. او اولین تابستان بدون فوتبال خود را در 5 سال اخیر می گذراند و روز یکشنبه عصر در ویلم اسلو با دوستانش در حال صرف ناهار دیده شد.

سانچز تمرینات خود را هفته گذشته در کارینگتون آغاز کرد و انتظار می رود که دیرتر به تیم ملحق شود. چرا که مورینیو می خواهد این بازیکن را تا حد ممکن آماده و سرحال برای آغاز فصل در اختیار داشته باشد.

دالی بلیند نیز با این تیم سفر نکرد چرا که به تازگی از منچستریونایتد به آژاکس پیوسته است.اسامی بازیکنان منچستریونایتد که به آمریکا رفتند از این قرار است:

دروازه بانان: سرخیو رومرو، خوئل پریرا، لی گرنت

مدافعان: آنتونتیو والنسیا، متئو دارمیان، دیگو دالوت، تیموتی فوسو منسا، روشان ویلیامز، کریس اسمالینگ، اریک بیلی، اکسل توانزبه، دمتری میچل، لوک شاو

هافبک ها: جیمز گارنر، آندر هررا، آندره اس پریرا، اسکات مک تومینای، اتان همیلتون، تاهیت چانگ، خوان ماتا

مهاجمان: آنخل گومز، آنتونی مارسیال، میسون گرین وود، جاشوا بوی