ممبینی: آمادگی جسمانی و بالا بردن دانش داوری معيارهای اصلی اين دوره است

ممبینی: آمادگی جسمانی و بالا بردن دانش داوری معيارهای اصلی اين دوره است

وب سایت رسمی فوتبالی- رئیس کمیته داوران گفت با برگزاری دوره های متعدد سعی بر این داریم تا کیفیت کار را نیز متناسب با کمیت افزایش دهیم و بهترین نفرات را برای قضاوت در لیگ های دو و سه کشور انتخاب کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هدايت ممبيني در حاشیه مراسم افتتاحيه اين كلاس ضمن خير مقدم به مسئولين و مدعوين حاضر در اين مراسم، تسلیت به مناسبت ایام سوگواری محرم و تبریک به مناسبت روز جهانی داور گفت: آمادگی جسماني و بالا بردن دانش داوری معيارهای اصلی اين كلاس است. اولویت اصلی ما بالا بردن نظم و شخصیت داوران است. قضاوت در مسابقات فوتبال امر دشواری است که لازمه آن تصمیم و اجرای دقیق و درست است و با توجه به این موضوع که در کشور ما  در سال های اخیر حساسیت در مورد داوران بالا رفته است  باید قضاوت دقیق و کم نقصی داشته باشید.

وی افزود: خدا را شاکریم که از نظر کمیت در سطح بالایی قرار داریم و با برگزاری کلاس های متعدد سعی بر این داریم تا کیفیت کار را نیز متناسب با کمیت افزایش دهیم و بهترین نفرات را برای قضاوت در لیگ های دو و سه کشور انتخاب کنیم.

وي در پایان ضمن تشكر ويژه از هيات فوتبال استان البرز برای میزبانی از داوران کشور و فراهم کردن مقدمات برگزاری اين كلاس گفت: كليه امكانات برای برگزاری يك كلاس با كيفيت و با نظم در استان البرز فراهم می باشد و مسئولين البرز كمال همكاری را با فدراسيون فوتبال داشته اند.

7413