ممبینی:از کارشکنی اماراتی ها بی اطلاعم/کی روش جزو تاریخ فوتبال ماست

ممبینی:از کارشکنی اماراتی ها بی اطلاعم/کی روش جزو تاریخ فوتبال ماست

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:قانون بازنشستگی بندهای زیادی دارد و ممکن است کفاشیان ازاین بندها استفاده کرده باشد.

هدایت ممبینی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با لغو دیدار ایران و مراکش اظهار داشت: من هم در رسانه ها این موضوع را خواندم و خبر دقیقی ندارم. یکسری مشکلات از قبل بود که این دیدار را در هاله ای از ابهام قرار داده بود اما من ریز مسائل را نمی دانم. امیدوارم که تیم ملی در این اردو بتواند یک بازی تدارکاتی خوب برگزار کند.

وی در پاسخ به این سوال که این دیدار به خاطر کارشکنی اماراتی ها لغو شده، عنوان کرد: همانطور که گفتم من بی اطلاعم. به هر حال انتخاب امارات به عنوان محل اردوی تیم ملی، دلایل خاص خودش را داشت. آب و هوا، بعد مسافت، هزینه ها و شرایط کمپ جزو مواردی است که باید در نظر گرفته شود. امارات هم یکسری حسن ها داشته که توسط فدراسیون انتخاب شده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره برگزاری زمان جلسه هیات رئیسه و مجمع تصریح کرد: هنوز تاریخ دقیقی مشخص نیست اما جلسه هیات رئیسه و مجمع فدراسیون باید به زودی برگزار شود. اخیرا در مشهد جلسه هم اندیشی هیات های استانی برگزار شد و خیلی از مسائل بررسی شد اما متعاقب آن باید مجمع نیز برگزار شود. از طرفی تکلیف نایب رئیس دوم و یک عضو هیات رئیسه نیز باید مشخص شود.

ممبینی درباره اینکه چطور کفاشیان فقط از میان بازنشسته ها از فدراسیون کنار نرفت، گفت: دستور جدیدی برای بازنشسته ها نیامده است. البته قبل از این نامه ای از سوی سازمان بازرسی دریافت کرده بودیم که به صورت کلی بود و شامل همه بازنشسته ها می شد. فدراسیون نیز به قانون عمل کرد. به هر حال قانون بازنشستگی بندهای زیادی دارد و ممکن است کفاشیان ازاین بندها استفاده کرده باشد.

وی در خصوص اختلاف ایران و عربستان بیان داشت: قرار است با ورود فیفا به این موضوع و با حضور طرفین دعوا مشکل حل شود. باید طرفین به یک راهکاری برسند. ما مشکلی ازنظر امنیت نداریم. باید از ابتدا محکم برخورد می کردیم.امیدوارم بتوانیم مشکل را حل کنیم و حق میزبانی را به دست آوریم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان درباره برنامه های کی روش گفت: کی روش بخشی از تاریخ فوتبال ماست و با آنالیز مسابقات می توانیم به عملکرد خوب او پی ببریم. او برنامه ریزی خوبی برا تیم ملی کرده است و 4 سال اخیر تیم ملی فوتبال در صدر آسیا هستیم. کی روش کارش را خوب می داند و باید تیم را برای 2 مسابقه حساس در فروردین آماده کند.