هدایت ممبینی سرپرست احتمالی کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال

هدایت ممبینی سرپرست احتمالی کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال

وب سایت رسمی برنامه نود- در فاصله کمتر از یک سال تا جام جهانی، هنوز کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال سرپرست یا رئیس ندارد.

به گزارش سایت نود، پس از برکناری علیرضا اسدی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال، امیرعابدینی هم از سرپرستی سازمان اقتصادی و یا به تعبیر اساسنامه فدراسیون فوتبال، کمیته بازاریابی برکنار شد.

پس از برکناری امیر عابدینی، خبر آمد قرار است شهاب الدین عزیزی خادم سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال شود اما ظاهرا عزیزی خادم این پست را قبول نکرده است. پیش از برکناری اسدی و عابدینی گفته می شد عزیزی خادم یکی از گزینه های دبیرکلی فدراسیون فوتبال است، اما ظاهرا هیات رئیسه به او پیشنهاد داده که عزیزی خادم رئیس کمیته فوتسال شود اما عزیزی خادم ریاست هر دو کمیته بازاریابی و کمیته فوتسال را رد کرده است.

ظاهرا هدایت ممبینی داور قدیمی و حاضر در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از گزینه های سرپرستی کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال است. البته باید دید ملاک این انتخاب چه بوده است. کمیته بازار یابی کمیته ای است که در سالهای گذشته محل عقد قرارداد های پرحاشیه در فوتبال ایران بوده است. قرارداد اسپانسر پیراهن تیم ملی و دعوای حقوقی با جیووا و آدیداس و تبلیغات محیطی از ماجراهای این کمیته است.