جایزه بهترین بازیکن لیگ اروپا برای هازارد

جایزه بهترین بازیکن لیگ اروپا برای هازارد

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد ستاره بلژیکی رئال مادرید به دلیل درخشش در رقابتهای فصل گذشته لیگ اروپا، جایزه بهترین بازیکن این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

به گزارش فوتبالی، او برای کسب این جایزه، رقابت شانه به شانه ای را با لوکا یوویچ دیگر بازیکن فعلی رئال و اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی چلسی بر سر عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ اروپا داشت.

این سه نفر، نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ اروپا معرفی شده بودند و پیش از انجام قرعه کشی بازیهای مرحله گروهی لیگ اروپا در موناکو، ادن هازارد توانست با پیشی از دو رقیب دیگرش، عنوان بهترین بازیکن لیگ اروپا را مال خود کند.

او در فینال فصل گذشته لیگ اروپا که با برد 4-1 چلسی مقابل آرسنال به پایان رسید،بهترین بازیکن زمین شد و دو بار موفق به گلزنی شد. البته او در پایان آن بازی و با فتح جام، اعلام کرد تا چلسی را ترک می کند و بدین ترتیب آن بازی فینال آخرین بازی او با پیراهن آبی پوشان بود تا طعم قهرمانی به مذاق هواداران این تیم تلخ شود.

دیگر رقیب هازارد در مسیر کسب این جایزه، هم تیمی اش اولیویه ژیرو بود که فصل گذشته در 14 مسابقه توانست یازده گل برای چلسی  به ثمر برساند و آقای گل رقابت های لیگ اروپا لقب گرفت. او 5 پاس گل نیز داد و مهره ای موثر در راه قهرمانی چلسی بود.

لوکا یوویچ نیز در 14 بازی توانست ده گل برای فرانکفورت بزند و کمک کند این تیم به نیمه نهایی رقابت ها برسد. فرانکفورت در ضربات پنالتی بازی را به چلسی باخت و از رسیدن به فینال باز ماند.

6363