خادم پور: خبر حضور من در لیست مازاد، شیطنت رسانه ای است/ آقای استراماچونی برای ما تمرینات ویژه ای در نظر دارد

خادم پور: خبر حضور من در لیست مازاد، شیطنت رسانه ای است/ آقای استراماچونی برای ما تمرینات ویژه ای در نظر دارد

وب سایت رسمی فوتبالی- سینا خادم پور بازیکن جوان استقلال  در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی، خبر حضور نامش در لیست مازاد سرمربی استقلال را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، سینا خادم پور که نامش امروز در برخی از اخبار منتشر شده، به همراه امیرحسین کارگر و رضا آذری در لیست مازاد استراماچونی اعلام شده بود، در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی این خبر را تکذیب کرد و گفت: من برای افرادی که این اخبار را به دروغ منتشر می کنند متاسفم! مگر می شود یک مربی حرفه ای که کارنامه خوبی دارد در زمانی که تنها یک هفته  از آغاز لیگ برتر گذشته، به بازیکنانش بگوید که در لیست خروج هستید؟ این اخبار شیطنت رسانه ها است.

وی ادامه داد: امروز ما با آقای استراماچونی صحبت کردیم و ایشان گفتند اگر دو روز پیش از بازی در کار جا به جایتان نمی کنم ناراحت نشوید چرا که ما با 26 نفر مشغول تمرین هستیم. با قدرت به کارتان ادامه دهید و من برای شما تمرینات اضافه هم در نظر گرفته ام و مربی بدنساز برایتان برنامه ریزی کرده است. 

خادم پور تاکید کرد: من خودم با آقای استراماچونی به صورت جداگانه صحبت کردم و ایشان گفتند اگر قبولت نداشتم از ابتدا در تیم قرار نداشتی. من هم به او قول دادم که تمام تلاشمان را به کار می بریم که هر زمان به ما نیاز شد با تمام توان بتوانیم به تیم کمک کنیم. 

وی اضافه کرد: من پس از شنیدن این خبر تعجب کردم و با مدیر رسانه ای و سرپرست تیم تماس گرفتم که حتی این عزیزان نیز اظهار بی اطلاعی کردند. فکر می کنم افرادی که به دنبال خوراک خبری هستند این حواشی را ایجاد می کنند.

4344