پدیده جدید بارسلونا می‌توانست رئالی شود

پدیده جدید بارسلونا می‌توانست رئالی شود

سایت رسمی فوتبالی – آنسومانه فاتی ملقب به "آنسو فاتی" پدیده جدید بارسلونا است. این بازیکن که در سال 2002 در گینه بیسائو متولد شده شب گذشته در بازی بارسلونا و بتیس 17 دقیقه در نیوکمپ بازی کرد و در سن 16 سالگی به دومین بازیکن جوان تاریخ کاتالان ها ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، فاتی که از 10 سالگی در آکادمی بارسلونا توپ می زد، قبل از آن بخشی از سویا بود و حتی بر ای رئال مادرید هم بازی کرد. در حقیقت تصاویر او در کودکی ثابت می کنند که سابقه بازی کردن برای تیم های زیر مجموعه باشگاه رئال مادرید را هم داشته است هر چند که در نهایت مسیر متفاوتی را انتخاب کرد.

نشریه آس در گزارشی عنوان کرده است که نه تنها آنسو فاتی بلکه پدرش بوری، برادر 21 ساله اش براهیما و برادر کوچک ترش میگل هم بخشی از بارسلونا هستند. در حقیقت میگل فاتی در حال حضر در تیم نونهالان بارسلونا هم تیمی پسر است و به همین خاطر است که لئو به خوبی این خانواده را می شناسد و پس از بازی دیشب با آنسو عکس گرفت.

آنسو زمانی که 9 ساله بود چند بازی در تیم های زیر مجموعه باشگاه رئال مادرید انجام داد. پدر این بازیکن هم تائید کرده که از رئال مادرید پیشنهاد داشته اما سویا انتقالش را متوقف کرده و در نهایت به بارسلونا ملحق شده است. 

جالب این است که آنسو فاتی زمانی هم تیمی تاکفوسا کوبو پدیده ژاپنی رئال مادرید هم بوده است. این دو در بارسلونا کنار هم بازی می کردند و به تازگی ویدئویی از پاس گل کوبو به فاتی بازتاب زیادی داشته است.