بارسلونا به دنبال خرید هافبک سابق رئال مادرید

بارسلونا به دنبال خرید هافبک سابق رئال مادرید

پایگاه بخری فوتبالی - ژاوی هرناندز شیفته تاکفوسا کوبو است و می خواهد روی این بازیکن در ترکیبش حساب کند.

به گزارش فوتبالی، مربی بارسلونا در نظر دارد که هافبک ژاپنی سوسیه داد را به ترکیبش اضافه کند. مدیران بارسلونا با وکلای وی تماس گرفته اند. بارسلونا در صورتی که قصد خرید کوبو را داشته باشد، باید رقم فسخ قراردادش یعنی 60 میلیون یورو را بپردازد که البته نیمی از این مبلغ به رئال مادرید می رسد. کوبو در تابستان گذشته از رئال مادرید راهی سن سباستین شد اما نیمی از حق انتقالش همچنان در اختیار رئال مادرید قرار دارد.

البته بر اساس قرارداد، اگر باشگاهی در مورد کوبو با سوسیه داد تماس بگیرد، این باشگاه باید با رئال مادرید تماس بگیرد. اگر رئال مادرید بتواند پیشنهاد مشابه ای ارائه بدهد، اولویت با تیم مادریدی خواهد بود.

رئال مادرید فعلا برنامه ای برای بازگرداندن کوبو ندارد چرا که اولویتش در خط هافبک روی خرید جود بلینگام هافبک انگلیسی دورتموند است.  بارسلونا به دنبال خرید در خط هافبک است و کوبو را گزینه مناسبی می داند. کوبو تجربه حضور در آکادمی بارسلونا را دارد اما به علت تخلفات در نقل و انتقالات این تیم مجبور شد که به ژاپن برگردد. کوبو در سال 2019 و در زمانی که 18 ساله شد، به رئال مادرید ملحق شد اما هرگز نتوانست در بازیهای رسمی برای رئال مادرید به میدان برود. وی بعد از حضور قرضی در مایورکا، ختافه و ویارئال در تابستان گذشته با شش میلیون یورو به سوسیه داد پیوست اما نیمی از حق انتقالش در آینده متعلق به رئال مادرید خواهد بود.


4125