آل اشپورت و بحران کیفیت؛ به تیمهای ایرانی ،درجه دو هم نمی دهند!

آل اشپورت و بحران کیفیت؛ به تیمهای ایرانی ،درجه دو هم نمی دهند!

وبسایت رسمی فوتبالی – تولیدی معروف البسه تیمهای ایرانی دوباره خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان اعتراض بازیکنان استقلال نسبت به البسه تولیدی شرکت آل‌اشپورت هستند. کیفیت این البسه آنقدر پایین بود که وریا غفوری به عنوان کاپیتان باشگاه استقلال، در جلسه ای که با نماینده این شرکت داشت اعلام کرد در صورتی که کیفیت البسه بهتر نشود، اجازه نمی‌دهد هم تیمی‌هایش چنین لباس‌هایی را بپوشند. تهدیدی که تعجب نماینده این شرکت را در پی داشت و البته یادآور اعتراض شدید سرمربی سابق تیم ملی به لباسهای تولیدی توسط آل اشپورت بود.

زمانی که کی‌روش سرمربی تیم ملی بود، آل اشپورت مسئولیت تامین البسه تیم ملی را به عهده گرفت اما کیفیت این لباسها آنقدر پایین بود که به راحتی می‌شد آنها را با دست پاره کرد. ضعف بزرگ دیگر این پیراهن، عدم استفاده از تکنولوژی DRI-FIT در لباسهای تیم ملی برای جام جهانی بود. این تکنولوژی، عرق و رطوبت را به بالای لباس هدایت می کند و به این صورت از خیس شدن بیش از حد لباس هنگام عرق کردن جلوگیری می کند منتهی در البسه تیم ملی خبری از این تکنولوژی نبود تا اعتراض شدید سرمربی وقت تیم ملی باعث شود علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال، به دفتر اصلی آل اشپورت در آلمان برود و البسه درجه یک این شرکت را برای تیم ملی بگیرد.

حالا این کمپانی آلمانی نه تنها لباسهای استقلال را تولید خواهد کرد بلکه اسپانسر البسه تیم ملی هم شده و باید دید همانطور که استقلالی ها نسبت به لباسهای این شرکت معترض بودند، آیا مارک ویلموتس و شاگردانش هم به لباسهای درجه یک این کمپانی دسترسی نخواهند داشت و لباسهایی با کیفیت پایین تر به دست آنها خواهد رسید.

اتفاقی که اگر رخ دهد، قطعا فدراسیون فوتبال هم مثل باشگاه استقلال باید به این شرکت اعتراض کند تا شاید لباسهای اصلی آل اشپورت در اختیار آنها قرار بگیرد.

1984