گزارش ویژه/ آل اشپورت از استقلال یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان غرامت می خواهد!

گزارش ویژه/ آل اشپورت از استقلال یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان غرامت می خواهد!

خبرگزاری فوتبالی- استقلال در روزهای اخیر با شرکت آل اشپورت تولید کننده البسه ورزشی به مشکل خورده است و هنوز برند جدید باشگاه مشخص نشده است. 

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش بود که گفت و گویی مفصل با وحید جعفری نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه داشتیم او اعلام کرد شرکت آل اشپورت طبق قراردادی که با باشگاه استقلال دارد عمل کرده است و مشکلات پیش آمده از سوی مدیران باشگاه استقلال ایجاد شده است. در روزهای اخیر کم کم ابعاد مشکلات آل اشپورت و استقلال بیشتر نمایان می شود. یکی از اصلی ترین مشکلاتی که میان شرکت آل اشپورت و باشگاه استقلال وجود داشت، عدم همکاری سید حسین حسینی دروازه بان فصل گذشته و این فصل استقلال و فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال با این برند است.

ظاهرا وقتی مدیران وقت استقلال با شرکت آل اشپورت قرارداد همکاری امضا می کرده اند تعهد داده اند اعضای کادرفنی و بازیکنان از برند آل اشپورت در مسابقات و تمرینات استفاده می کنند. اما قبل از قرارداد آل اشپورت با باشگاه استقلال، استقلال با سید حسین حسینی قرارداد بسته بوده و در قرارداد سید حسین حسینی آمده بود که او هر برندی بخواهد می پوشد.

درباره فرهاد تنها چیزی که می دانیم این است که او از وقتی در استقلال سرمربی شد، روی لوگوی آل اشپورت را پوشاند. اینکه آیا او هم مشابه با حسینی قرارداد بسته را کسی نمی داند اما مجیدی  برند خاصی را هم بر تن نمی کرد که لوگویش مشخص باشد.

هر دو مورد باعث شد تا آل اشپورت از استقلال خواهان گرفتن غرامت شود. در واقع زمانی که باشگاه استقلال با آل اشپورت قرار داد می بست یادش رفته است که به آنها بگوید سید حسین حسینی، آل اشپورت را بر تن نمی کند و این یک گاف بزرگ در بسته شدن قرارداد با آل اشپورت محسوب می شود. حالا شنیده می شود شرکت آل اشپورت بر اساس قراردادش، یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان استقلال می تواند از استقلال بگیرد. یک میلیارد و دویست میلیون تومان بابت حسینی و پانصد میلیون تومان هم بابت مجیدی که نشان می دهد چه بی دقتی صورت پذیرفته است. 

در واقع استقلال قرار بوده است به اندازه یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به استقلال البسه یا پول نقد بدهد اما حالا با اقدام حسینی و مجیدی استقلال باید به آل اشپورت غرامت هم بدهد.

آل اشپورت هزینه جابجایی البسه به تهران و دوحه را در طول فصل گذشته حدود 800 میلیون تومان اعلام کرده که استقلال زیر بارش نرفته اما در این بخش هم ظاهرا آل اشپورت اسناد و مدارکی دارد که باز هم ممکن است حق را به آل اشپورت بدهند. در واقع استقلال طبق ادعای آل اشپورتی ها، حدود 2 و نیم میلیارد تومان باید به آل اشپورت بدهد که می شود گفت پرونده جدیدی برای استقلالی هاست. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که بازیکنان استقلال هیچ مشکلی  با کیفیت و طراحی پیراهن های آل اشپورت نداشتند اما حالا باشگاه با آل اشپورت مشکل دارد.

9697