گواردیولا: منچسترسیتی من به فوتبال شان و ارزش داد

گواردیولا: منچسترسیتی من به فوتبال شان و ارزش داد

سایت رسمی فوتبالی - پپ گواردیولا باور دارد که عملکرد منچسترسیتی در زمان حضور او باعث شده که شان و ارزش فوتبال بالاتر برود. 

به گزارش فوتبالی، قهرمان لیگ برتر روز شنبه با تساوی 2 - 2 برابر تاتنهام متوقف شد اما گواردیولا نگرانی بابت از دست دادن امتیاز ندارد چون معتقد است که نمایش تیمش بسیار خوب بوده است. سیتی 30 شوت بیشتر از رقیب خود در ورزشگاه اتحاد زد و ثابت کرد که در تلاش است مانند دو فصل قبل که 198 امتیاز کسب کرد، این فصل نیز مدعی اصلی قهرمانی باشد. گواردیولا در این باره گفت: " من در بازی دوم فصل درباره این که چند امتیاز برای قهرمانی لازم داریم یا قهرمانی لیورپول یا قهرمانی خودمان فکر نمی کنم. من همیشه یک تماشاگر هستم و بیشتر از همیشه از بازی لذت بردم. آنچه که از روز اول حضور من در این تیم به دنبالش بودیم ارائه یک نمایش مانند بازی روز شنبه بود. فکر می کنم ما ارزش و شان فوتبال را بالا بردیم. ما ارزش کسانی که پول پرداخت می کنند تا بازی ما را تماشا کنند، بالا بردیم. صادقانه برای مردم بازی می کنیم. ما در فصل اول و خصوصا دو فصل اخیر یک تیم باورنکردنی بودیم. "

مربی اسپانیایی در ادامه اضافه کرد: " من می دانستم که برابر چه تیمی، چه مربی تراز اول و چه بازیکنان بزرگی بازی می کنیم. فکر نکنم تیم های زیادی بتوانند کاری که ما انجام دادیم را برابر آنها انجام دهند. از دست دادن دو امتیاز ناراحت کننده است اما فوتبال همین است. این تنها ورزشی است که 30 شوت به سمت دروازه حریف می زنی و تیم مقابل تنها 3 شوت می زند و نتیجه بازی مساوی یا حتی شکست خواهد بود. ناراحت هستیم چون می خواستیم پیروز باشیم اما فردا بلند می شویم و بهتر آماده خواهیم شد. "

1070