ممشلی: می‌خواهیم پدیده لیگ برتر شویم/ نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان داریم

ممشلی: می‌خواهیم پدیده لیگ برتر شویم/ نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان داریم

وب سایت رسمی فوتبالی- مجتبی ممشلی، مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که آنها در فصل جدید نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند.

به گزارش فوتبالی، مجتبی ممشلی در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت تیمش در آستانه شروع نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر گفت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و در این مدت هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه مسائل مالکیتی تیم هم حل شد و همه چیز با روال طبیعی جلو می‌رود. امیدوارم نساجی فصل خوبی را در پیش داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا نساجی نسبت به فصل قبل قوی‌تر شده است؟»، عنوان کرد: دوست ندارم تیم فصل قبل را با تیم فعلی قیاس کنم. ما امسال تیم خوبی داریم و هدف‌مان این است که در فصل جدید پدیده لیگ برتر باشیم. از طرفی نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم داریم و حالا باید وارد بازی‌ها شویم تا ببینیم شرایط چگونه خواهد شد. ما در فصل گذشته دهم شدیم و امسال دنبال جایگاه بهتری هستیم. تمام هدف‌مان این است که نتایج خوبی بگیریم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی با اشاره به تقابل تیمش با گل‌گهر سیرجان در هفته اول لیگ برتر، تصریح کرد: ما یک بازی دوستانه با گل‌گهر انجام دادیم و باید بگویم که آنها تیم خوبی را تشکیل داده‌اند. این درست است که در زمین حریف بازی خواهیم کرد، ولی امیدوارم نتیجه بازی به سود نساجی رقم بخورد.

7655