دروازه بان بارسلونا زیر تیغ جراحی رفت

دروازه بان بارسلونا زیر تیغ جراحی رفت

سایت رسمی فوتبالی- نتو دروازه بان بارسلونا صبح امروز توسط دکتر میر مورد عمل جراحی قرار گرفت تا مشکلاتی که در پی شکستگی دست چپش ایجاد شده بود برطرف شود. طبق اعلام خبرگزاری های اسپانیایی، عمل جراحی موفقیت آمیز بوده و طبق پیش بینی پزشکان، او بین شش تا 8 هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه بارسلونا او حدودا 2 ماه قادر به همراهی بارسا نخواهد بود و بدین ترتیب در بازیهای بارسلونا در فصل جدید لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو، بتیس، اوساسونا، والنسیا و گرانادا غایب خواهد بود و پس از آن هم در وقفه بازیهای ملی بقیه مراحل ریکاوری اش را انجام خواهد داد.

نتو دومین خرید تابستانی بارسلونا بعد از فرانکی دی یونگ بود و در چهار بازی دوستانه ابتدایی بارسا در اردوی پیش فصل در ترکیب تیمش قرار گرفت. این ستاره برزیلی در بازار تابستانی از والنسیا به بارسلونا منتقل شد و یاسپر سیلسن دروازه بان دوم بارسا به جای او به والنسیا پیوست.

مراسم معارفه نتو در نوکمپ در روز نهم جولای برگزار شد. 

او در بازی دوستانه اول بارسا مقابل ناپولی در اردوی پیش فصل بازی حیرت آوری را به نمایش گذاشت و با مهارهای استثنایی اش مانع گلزنی بازیکنان حریف ایتالیایی شد.

6363