خانمحمدی:‌ پرسپوليس استفاده خوبی از تعويق ليگ داشت

خانمحمدی:‌ پرسپوليس استفاده خوبی از تعويق ليگ داشت

وب سايت رسمی فوتبالی - بازيكن سابق پرسپوليس گفت: بازي های دوستانه و تداركاتی كمك خوبی بود كه پرسپوليس بتواند تا شروع فصل ضعف و قوت های خود را شناسایی كند.

حسن خانمحمدي بازيكن سال های گذشته پرسپوليس در گفتگو با فوتبالی با اشاره به شرايط اين تيم در آستانه آغاز ليگ برتر گفت: بلاتكليفی و تعويق چندباره ليگ برای تيم های مدعی موضوع نگران كننده ای بود كه البته فكر مي كنم پرسپوليس با توجه به تدارك خوب و بازی های دوستانه ای كه در اين مدت داشت، توانست از اين مساله به نفع خود استفاده كند.

اين بازيكن سابق سرخ ها در خصوص نقل و انتقالات پرسپوليس خاطرنشان كرد: با توجه به جابه جايي هايي كه در تيم صورت گرفته شرايط كمی سخت است. در حال حاضر پرسپوليس به اندازه 2 تيم بازيكن دارد و علاوه بر تركيب اصلی، نفراتی را روی نيمكت در اختيار دارد كه برای بازی در تركيب اصلی فاصله ای با نفرات شاخص اين تيم ندارد و اين موضوع كار را براي كادر فنی سخت مي كند. البته اين را بايد بگويم برای تيمی كه در يك فصل در3 جام می خواهد حضور پررنگ و موفق داشته باشد لازم است كه نفرات اصلی و ذخيره اش فاصله زيادی با هم داشته باشند.

خانمحمدی در ادامه در مورد پيش بينی اش از تيم های مدعی در ليگ نوزدهم به خبرنگار فوتبالی گفت: الان زمان مناسبی برای قضاوت در خصوص اين موضوع نيست و معمولا 4-5 هفته زمان لازم است تا عيار تيم ها برای قهرمانی مشخص شود.

7655