حسن خانمحمدی در گفت و گو با فوتبالی: پرسپولیس به شرایط آرمانی بر می گردد

حسن خانمحمدی در گفت و گو با فوتبالی: پرسپولیس به شرایط آرمانی بر می گردد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع اسبق قرمزها گفت: پرسپولیس مقابل پدیده موقعیت های زیادی داشت اما چون نتوانست از انها بهره ببرد با از دست دادن 2 امتیاز جریمه شد.

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی، در خصوص بازی پرسپولیس مقابل پدیده که منجر به نتیجه تساوی شد گفت:‌ با توجه به دوری شاگردان یحیی گل محمدی از شرایط مسابقه طبیعی بود که تیم به نتیجه لازم دست پیدا نکند و عدم تمرکز لازم از سوی مهاجمان در محوطه جریمه کاملا مشهود بود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: در نیمه دوم با توجه به حضور همه مهره‌های تهاجمی پرسپولیس در زمین فشار زیادی برای به ثمر رساندن گل برتری وجود داشت و فقط تیم بدشانس بود که توپ‌هایش به گل تبدیل نشد. با حضور وحید امیری شرایط خیلی بهتر شد و شاید اگر وحید از ابتدا در ترکیب پرسپولیس بود شرایط برای این تیم بهتر بود ولی مهاجمان و عناصر تهاجمانی پرسپولیس خوب کار کردند و اگر بدشانسی نمی‌آوردند می‌توانستند به گل برتری هم دست پیدا کنند.

خانمحمدی در ادامه تصریح کرد: وقتی مقابل تیمی بازی می‌کنید که بازی بسته ارائه می‌دهد باید با سانترهای کوتاه سعی کنید دفاع را دور بزنید تا با نفوذ و پاس رو به عقب فضا ایجاد بشود اما پرسپولیس بیشتر روی سانتر کار کرد و روی توپ‌های برگشتی هم خیلی خوب کار نشد و فقط روی یک شوت سرلک توانست گلزنی کند.

خانمحمدی با اشاره به عملکرد مهدی شیری که در بازی مقابل پدیده عملکرد ضعیفی داشت گفت: شیری باید تمرینات انفرادی خود را بیشتر کند و حتما زمان بیشتری برای تمرین ارسال از جناحین بگذارد تا پرسپولیس بتواند از سانترهای او استفاده کند، این مشکلات فقط با تمرین بیشتر و تمرکز روی بازی حل خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس در سه جام باید حضور داشته باشد و این طبیعی بود که تیم در پست هایی که نیاز به بازیکن داشت تقویت شود، اطمینان دارم پرسپولیس در ادامه به شرایط آرمانی بر می گردد و از داشته هایس بهره لازم را خواهد برد.

7655