خانمحمدی: برانکو می توانست فرگوسن پرسپولیس شود اما....

خانمحمدی: برانکو می توانست فرگوسن پرسپولیس شود اما....

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس معتقد است تعلل باشگاه و مدیران پرسپولیس در پرداخت مطالبات برانکو در نهایت باعث شد این مربی مورد تایید هواداران تصمیم به جدایی  از پرسپولیس را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، حسن خانمحمدی بازیکن ریزنقش سال های گذشته پرسپولیس در خصوص جدایی برانکو از پرسپولیس گفت: نمی دانم شخص برانکو مایل به ادامه این همکاری نبود یا این که مسئولان باشگاه واقعا میلی برای حضور او در پرسپولیس نداشتند اما در هر صورت به نظر من تعلل بیش از حد مدیران این مساله را نهایی کرد.

خانمحمدی در ادامه گفت: برانکو می توانست در پرسپولیس نقش آلکس فرگوسن را ایفا کند و کمک فراوانی به این باشگاه داشته باشد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و برانکو پس از ثبت قهرمانی های دلچسب و رکوردهایی خوب، پایان تلخی در پرسپولیس داشت و من اعتقاد دارم این تصمیم به ضرر پرسپولیس تمام می شود.

خانمحمدی در مورد جانشین احتمالی برانکو در پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت: با تمام احترامی که برای مربیان داخلی قائل هستم اما باید بگویم در حال حاضر مربی ایرانی که از هرجهت بتواند از عهده هدایت این تیم برآید، نداریم و بعید می دانم گزینه داخلی بتوانند رضایت هواداران پرسپولیس را جلب کنند. پرسپولیسی ها به قهرمانی با برانکو عادت کرده است و در حال حاضر سخت بتوان نظرشان را با گزینه داخلی جلب کرد.

7655