نامجومطلق: باید خواسته های استراماچونی را برآورده کنند/ فتحی الان مدیریتش را نشان دهد

نامجومطلق: باید خواسته های استراماچونی را برآورده کنند/ فتحی الان مدیریتش را نشان دهد

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد این باشگاه باید خواسته های سرمربی خود را برآورده کند.

به گزارش فوتبالی، مجید نامجومطلق در گفت و گو با فوتبالی در خصوص مشکلات استراماچونی گفت: استقلال زمانی که یکی از حرفه ای ترین مربیان فوتبال را آورده باید خواسته های او را برآورده کند. مربی حرفه ای امکانات می خواهد و طبیعی است که استراماچونی هم از برآورده نکردن خواسته هایش ناراحت باشد. زمانی که ما مربی حرفه ای و کار بلد آورده ایم باید هوای او را هم داشته باشیم. الان از دست دادن آرامش استراماچونی و بازیکنان استقلال می تواند برای این تیم مشکل ساز باشد و بهتر است مسئولان استقلال هر چه زودتر این مشکل را رفع کنند.

وی در ادامه افزود: فتحی الان باید مدیریت خود را نشان دهد و با حفظ استراماچونی و برگرداندن آرامش به او شرایط استقلال را بهتر کند. مربی که آرامش نداشته باشد، نمی تواند به موفقیت تیمش کمک کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص قرعه این تیم اعلام کرد: قرعه استقلال در لیگ خوب است و به نظرم در سال های اخیر استقلال چوب قرعه بدش را خورد که امتیازات زیادی را از دست داد الان که قرعه استقلال خوب است این تیم می تواند در نیم فصل اول شرایط بهتری داشته باشد و مخصوصا این که با برتری در چند بازی اول با شرایط بهتری به مصاف پرسپولیس برود.

9697