کاظمی: کیفیت لیگ برتر بالاتر از سال های گذشته خواهد بود

کاظمی: کیفیت لیگ برتر بالاتر از سال های گذشته خواهد بود

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: به نظرم این فصل لیگ برتر نسبت به سال های گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود و تیم هایی همچون استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی و شهر خودرو مدعی قهرمانی خواهند بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حسین کاظمی اظهار داشت: قرعه استقلال در دیدارهای ابتدایی لیگ برتر آسان است و به نظر نمی رسد، کار سختی را پیش رو داشته باشد.

وی افزود: با توجه به این که لیگ برتر دیرتر از سال های گذشته آغاز می شود، تیم ها با آمادگی بالا در این رقابت ها شرکت می کنند و به نظر می رسد از همان هفته های ابتدایی شکل واقعی خود را داشته باشند.

بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: برخلاف سال های گذشته، ۲  تیم استقلال و پرسپولیس خیلی زود به مصاف هم خواهند رفت و این به حساسیت و جذابیت لیگ برتر کمک زیادی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم بگوییم از الان استقلال و پرسپولیس در شهرآورد چه نتیجه ای را کسب خواهند کرد منطقی نیست اما امیدوارم آبی پوشان تهرانی بتوانند در این جدال حساس به پیروزی برسند.

کاظمی در پایان گفت: استقلال در فصل نقل و انتقالات با تغییرات زیادی روبرو بوده است و امیدوارم این تغییرات به سود این تیم بوده و راهگشا باشد.

7413