کاظمی: تجربه مربیگری استراماچونی در اینتر، به کار استقلال خواهد آمد

کاظمی: تجربه مربیگری استراماچونی در اینتر، به کار استقلال خواهد آمد

وب سایت رسمی فوتبالی- حسین کاظمی گفت: من فكر می كنم تجربه استراماچونی در اينترميلان برای مربيگری استقلال به كار او بيايد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه گل، حسين كاظمی هافبك سابق استقلال معتقد است استراماچونی از تجربه كافی برای هدايت استقلال برخوردار است و زمانی اين مساله را ثابت خواهد كرد. با وی در اين خصوص و همچنين حضور رحمتی در پديده به صحبت پرداختيم.

سرمربی استقلال هم انتخاب شد. در این مورد صحبت می کنید؟
خدا را شكر خيال هواداران استقلال از اين بابت راحت شد. اميدوارم سرمربی ايتاليايی بتواند با استقلال به موفقيت برسد. شواهد نشان می دهد كه از توانمندی بالايی برخوردار است.

اما او در هر تیمی که مربیگری کرده موفق نبوده است.
اين ها ملاک نیست زيرا او در تيم هايی مربيگری كرده كه همگی مطرح و صاحبنام بودند مثل اينترميلان ايتاليا، من فكر می كنم تجربه او در اينترميلان برای مربيگری استقلال به كار او بيايد.

قرارداد ملی پوشان استقلال هنوز تمدید نشده. در این مورد چه نظری دارید؟

در اين مورد ملی پوشان خواسته هايی دارند كه بايد برآورده شود و اين اتفاق خواهد افتاد. آن ها هم دوست دارند در استقلال بمانند.

قبول دارید لیگ امسال شرایط متفاوتی دارد؟

دقيقه همين طور است. خيلی از تيم ها هنوز سرمربی ندارند و هنوز خيلی از تيم ها هم تمريناتشان شروع نشده در صورتی كه يك ماه ديگر مسابقات ليگ شروع می شود.

مهدی رحمتی هم از استقلال جدا شد
رحمتی بازيكن بزرگ و باكيفيتی است و همچنان می توانست برای استقلال مثمرثمر باشد. بايد ببينيم چرا رحمتی از استقلال جدا شد.

فرهاد مجیدی هم به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده است.

فرهاد مجيدی تجربه بسيار خوبی از كار در استقلال ياد گرفته است. وقتی تيم هايی مثل استقلال و پرسپوليس مربيگری می كنيد تجربه خوبی را به دست می آوريد و  من فكر می كنم تجربه حضور مجيدی در استقلال، برای او مفيد خواهد بود. اتفاقا خوب است كه به مربيان جوان امثال مجيدی اعتماد شود.

ویلموتس هم در دو بازی هدایت تیم ملی را برعهده داشت. عملکرد او چطور بود؟
ويلموتس مربی جوان و كارنامه داری است. من عملكرد ويلموتس را در اين دو بازی خوب ديدم به خصوص در فاز حمله. اميدوارم اين موفقيت وی ادامه داشته باشد.

4344