فن ده بیک: رئال مادرید در حال مذاکره با آژاکس است

فن ده بیک: رئال مادرید در حال مذاکره با آژاکس است

سایت رسمی فوتبالی - دانی فن ده بیک، ستاره آژاکس، تاکید که رئال مادرید در حال مذاکره با این باشگاه برای نهایی کردن انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو است. 

به گزارش فوتبالی، فن ده بیک گزینه 60 میلیون یورویی رئال مادرید است که نتوانسته پل پوگبا را از منچستریونایتد به خدمت بگیرد. فن ده بیک پیش از این گفته بود که دریافت پیشنهاد از سوی رئال مادرید می تواند حقیقت باشد اما توضیح بیشتری راجع به این مسئله نداده بود و گفته بود که می خواهد روی بازی آژاکس تمرکز کند. او موفق شد در اولین بازی تیمش که با تساوی 2 - 2 به پایان رسید، یک گل زده و یک پاس گل نیز ارسال کند. او پس از این بازی در گفتگو با فاکس اسپرت اظهار داشت: " درست است که رئال مادرید در حال مذاکره با آژاکس برای انتقال من به این تیم است. اما من نمی توانم صحبت بیشتری در این ارتباط انجام دهم. مدیر برنامه من است که صحبت های نهایی را با آنها می کند. رئال مادرید باشگاه بزرگی است اما آژاکس نیز تیم خوبی به شمار می رود. باید ببینیم در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. "

فن ده بیک فصل گذشته 57 بازی برای آژاکس انجام داد و موفق شد 17 گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده و 13 پاس گل نیز ارسال کند. او به همراه تیمش قهرمانی لیگ هلند را به دست آورد و با حذف تیم های قدرتمندی چون رئال مادرید و یوونتوس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید. 

1070