عکس / امباپه نیمار را از عکس تیمی پاری سن ژرمن بیرون کرد؟

عکس / امباپه نیمار را از عکس تیمی پاری سن ژرمن بیرون کرد؟

سایت رسمی فوتبالی - در عکسی که روز شنبه و پس از پیروزی پاری سن ژرمن برابر رن در سوپرکاپ فرانسه منتشر شده، به نظر می رسد که کیلیان امباپه در حال بیرون کردن نیمار از عکس تیمی است.

به گزارش فوتبالی، امباپه روز گشته در جریان کامبک پاری سن ژرمن برابر رن که در کشور چین برگزار شد، موفق شد یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند. رن نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشت اما دو گل از سوی امباپه و آنخل دیماریا باعث شد که شرایط به سود پی اس جی تغییر کند. نیمار به دلیل محرومیت در این بازی حضور نداشت و نتوانست تیمش را در زمین همراهی کند. اما پس از بازی مارکو وراتی او را به جمع بازیکنان آورد تا همراه دیگران اولین قهرمانی فصل پاری سن ژرمن را جشن بگیرد. 

وقتی که بازیکنان تیم برای اندختن عکس دسته جمعه یادگاری با جام قهرمانی جمع شدند، این بازیکن برزیلی در کنار گروهی ایستاده و با بازیکنانی که روی زمین دراز کشیده بودند صحبت می کردند. در همین حال امباپه بازوی او را گرفت و او را از کادر عکس دسته جمعی به کناری فرستاد. احتمالا تنها خود ستاره فرانسوی می داند که این کار چقدر جدی بوده اما چندی قبل مدعی شده بود که خواهان ادامه حضور نیمار در جمع بازیکنان پی اس جی است. اما به نظر می رسد که شایعات جدایی ستاره برزیلی بسیار قوی تر از قبل شده و احتمالا فصل آینده او با پیراهن تیم پاریسی به میدان نخواهد رفت.

1070